کفسابی سنگ هرسین

کفسابی و سنگسابی سنگ هرسین

سنگ هرسین که به سنگ مرمیت هرسین یا مرمریت شاخ گوزنی معروف است یکی از سنگ های ساختمانی محبوب است که دارای رنگ های کرم، کرم روشن، بژ و استخوانی است. اگر این سنگ های روشن دچار لک و شکستگی و ترک شوند و یا مواد روغنی و چسبناک به آن بچسبد و تیره و کدر شوند می توان با کمک فرآیند کفسابی سنگ ها را بازسازی کرد. اگر قصد کفسابی و سنگسابی سنگ هرسین دارید با ما تماس بگیرید یا ادامه مطلب را بخوانید.

سنگ هرسین چیست؟

اگر به دنبال سنگ مرمریت استخوانی هستید هرسین بهترین گزینه است. سنگ هرسین دارای انواع تم رنگی سفید، کرم، کرم روشن و بژ می باشد. سنگ درجه یک هرسین دارای سطح براق و یکدست بوده که گاهی اوقات رگه های بسیار ریز طوسی در سطح آن نمایان است. به دلیل اینکه رگه های این سنگ به صورت شاخ گوزن است به سنگ شاخ گوزنی نیز معروف است.  انواع مختلف سنگ هرسین مطابق با رنگ و رگه های سنگ طبقه بندی می شود. ضد خش و سایش بودن، تخلخل مناسب، سطح صیقلی براق، ساب پذیری فوق العاده، مقاومت فشاری مناسب، چسبندگی بالا و ثبات رنگ از مزیت های سنگ هرسین شمرده می شود.

ویژگی های سنگ هرسین

استحکام بسیار بالا از ویژگی های اصلی سنگ هرسین شمرده می شود. این سنگ که یکی از قدیمی ترین سنگ های مرمریت شمرده می شود دارای ماندگاری فوق العاده ای است. بافت متراکم بسیار خوب و مقاومت فشاری بالای این سنگ سبب می شود که عملیات کفسابی و سنگسابی براحتی بر روی آن انجام شود. این سنگ که قابلیت استفاده به عنوان سنگ کف و سنگ پله دارد دارای ساب پذیری بسیار خوبی می باشد. بنابراین به راحتی می توان سطح براق و درخشان بر روی این سنگ ایجاد کرد.

اگر بعد از چند سال سطح  سنگ هرسین کدر و مات شود با استفاده از دستگاه ساب زن می توان سطح آن را مثل روز اول صاف و صیقلی کرد. اگر قصد ترمیم سنگ هرسین را دارید مجموعه کفسابی ایران لند بهترین گزینه است زیرا با بکارگیری متخصصین خبره و دستگاه های بروز توانسته است در شهرهای مختلف کشور با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خدمات ارائه کند. همین الان با  کفسابی ایران لند تماس بگیرید و از آنها مشاوره رایگان دریافت کنید.

مطالب بیشتر :   کفسابی در کرج +قیمت{09125878804}

=سنگ هرسین

کفسابی سنگ هرسین

از سنگ هرسین در قسمت های مختلف ساختمان اعم از سنگ کف واحدهای مسکونی و تجاری، سنگ پله و دیوار داخلی ساختمان، دیوار پارکینگ، سنگ کف پارکینگ و نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود. این سنگ ممکن است به مرور زمان رگه های آن باز شود و سنگ دچار ترک خوردگی گردد و سطح براق خود را از دست دهد و یا بر اثر اتفاقی رنگ آن کدر و دچار شکستگی و خط و خش شود. اگر قصد دارید زیبایی و گرمی دوباره به این سنگ ببخشید می توانید از روش کفسابی و سنگسابی سنگ هرسین استفاده کنید.

مراحل کفسابی سنگ هرسین

کفسابی هرسین به روش ایتالیایی و روش نانو ساب انجام می شود. به طور کلی مراحل کفسابی سنک هرسین را می توان به صورت زیر شمرد:

  • مرحله اول: برای رفع پستی و بلندی سنگ از ساب زنی با لقمه های زبر شروع می شود. در این مرحله سعی می شود که تمام پستی و بلندی از بین برود.
  • مرحله دوم: در این مرحله تلاش می شود زبری سنگ کم شود و سطحی یک دست حاصل شود.
  • مرحله سوم: برای هم سطح کردن سنگ از بتونه و رزین استفاده می شود.
  • مرحله چهارم: در این مرحله از لقمه بسیار نرم استفاده می شود تا سطح برای عملیات پرداخت آماده شود.
  • مرحله پنجم: صیقلی شدن سنگ و از بین بردن تمامی خط های باقی مانده از ساب های قبلی است.
  • مرحله ششم: از سمباده های نرم به منظور جلا دادن سنگ استفاده خواهد شد.
  • مرحله نهم و پایانی: در این مرحله از نانو ساب استفاده می شود. این نوع ساب زدن سبب می شود که از نفوذ مواد شیمیایی در داخل سنگ و درز جلوگیری شود. اغلب این مرحله به درخواست مشتری انجام می شود. نکته مورد توجه این است که مراحلی که بیان شد کلی است و با توجه به شرایط ممکن است تغییر کند.
مطالب بیشتر :   کفسابی و سنگسابی تضمینی در منطقه 16 تهران

مطالب پیشنهادی:کفسابی در تهران

مجموعه ایران لند در کفسابی تخصص دارد و تمام تلاش خود را دارد که کار را با کیفیت و ماندگاری بالا به مشتریان تحویل دهد. اگر قصد کفسابی یا سنگسابی دارید از قسمت تماس با ما در سایت با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

سنگسابی سنگ هرسین

عوامل موثر بر قیمت جلا دادن سنگ هرسین

قیمت جلا دادن سنگ یا بازسازی سنگ به کمک کفسابی با توجه به متراژ و سختی کار متفاوت است. برای مثال هزینه سنگسابی سنگ هرسین در کف ارزان تر از راه پله است و یا سنگی که شکسته و ناهموار است نسبت به سنگی که مات و کدر شده است دارای تعرفه کفسابی پایین تری است. انجام نانو ساب پس از انجام کفسابی تعرفه کفسابی را افزایش می دهد. همچنین اگر تعداد لبه ها بیشتر باشد بر قیمت بازسازی سنگ های قدیمی کهنه و مات شده سنگ هرسین تاثیر گذار است. برای اجرای خدمات کفسابی سنگ مرمر هرسین با متخصصان ما مشورت کنید. تکنسین های کفساب ما تجربه زیادی دارند و می توانند خدمات خود را به صورت حرفه ای در تهران، کرج، قم و مازندران انجام دهند.

جمع بندی

سطوح طبیعی سنگ هرسین گران هستند و برای پرداخت به روش های تمیزکاری ایمن و کارآمد نیاز دارند. با کفسابی و سنگسابی سنگ هرسین می توان سنگ های کدر و مات شده و شکسته شده را جلا دارد و نونوار ساخت. با انجام این کار برای طولانی مدت براقیت سنگ را تضمین کنید.  البته ؛ درک الزامات تمیز کردن سنگ و نگهداری مناسب توسط مشتریان به براقیت بالا برای سال های آینده کمک می کند. در کفسابی ایران لند عملیات کفسابی توسط تکنسین های با تجربه و ماهر و بروزترین دستگاه های کف سابی انجام می شود. شماره کفسابی و سنگ زنی به این شماره 09125878804 است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت کفسابی و سنگ سابی با این شماره تماس بگیرید  و یا از طریق شبکه های اجتماعی سنگ زنی و کفسابی ایران لند ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا