هزینه ی کفسابی هتل

کفسابی هتل با بهترین قیمت

کفسابی بخش های مختلف هتل در زیبایی و تمیزی هتل نقش زیادی دارد. کفسابی ، یک خدمات ضروری برای هتل ها و مراکز اقامتی می باشد.

اهمیت کفسابی هتل

کفسابی از لحاظ معماری و دیزاین هتل ، اثرگذاری زیادی داشته و لازمه ی هتل های مجلل و باشکوه است. تمامی هتل داران و صاحبان اماکن اقامتی به ضرورت استفاده از این خدمات برای این محیط ها ، واقف هستند. تمامی مهمان ها در بدو ورود به هتل با یک نگاه اجمالی ، اطلاعاتی درباره بهداشت و تمیزی هتل بدست می آورند. کفسابی بخش های مختلف هتل می تواند در نگاه اول نظر مسافران و مهمانان را به خود جلب کند. کفسابی موجب ایجاد فضایی دلپذیر و شیک می گردد که ساکنان در آن احساس خوبی دارند. با توجه به اهمیت نحوه کفسابی ، باید این خدمات را به بهترین کفسابی در تهران و سایر شهرها واگذار نمود.

قیمت کفسابی ساختمان هتل

زمان کفسابی هتل ها

به طور معمول ، تایمی که در شرایط عادی برای ساب زنی صد متر سنگ احتیاج است ، چیزی حدود 3 الی 5 روز کاری می باشد. برای این هتل ها این زمان کمی متفاوت است و زمان بیشتری را نیاز دارد. ساب زنی در هتل ها به دقت و کیفیت بالاتری احتیاج دارد تا خروجی بهتری داشته باشد.

کفساب بایستی توجه کند که لقمه سنگ ها را به خوبی انتخاب کند و فرآیند ساب زنی را از اول تا آخر ، به خوبی انجام دهد. برای پردازش و براقیت سنگ ، ساب ها بایستی به صورت متوالی و بدون کوچکترین توقفی به سنگ زده شوند. در این زمان بایستی از رفت و آمد افراد در مکان کفسابی جلوگیری شود.

مطالب بیشتر :   کفسابی و سنگ‌سابی در منطقه 22 تهران

مطالب پیشنهادی:کفسابی در تهران

 

چه بخش هایی از هتل باید کفسابی شوند ؟

کفسابی بخش های مختلف هتل به صورت زیر است.

لابی هتل : شاید اولین بخشی که اهمیت بیشتری برای کفسابی دارد ، لابی هتل می باشد. زیرا این بخش از پر تردد ترین بخش های هتل است. لابی هتل جلوه زیادی در نگاه اول مسافران دارد. به هر میزانی که لابی زیبا و تمیز تر باشد ، جذب مهمانان و مسافران بیشتر می شود.

راه پله ها : پس از آسانسور ، راه پله از محیط های پر رفت و آمد در هتل می باشد. این بخش می تواند آلودگی زیادی داشته باشد و سنگ های آن ، دارای لکه های زیادی باشند. برترین روش حال حاضر برای نابودی این لکه ها ، کفسابی است.

کف اتاق و سالن : به طور حتم سنگ های کف اتاق و سالن ها ، با گذشت زمان کدر می شوند. این مسئله سبب می شود که مهمانان و مسافران فکر کنند که کف ها تمیز نشده اند. سنگسابی سبب براق شدن این سنگ ها شده و آنها را شفاف و تمیز می کند.

بهترین کفساب هتل

کفسابی خوب چگونه انجام می شود ؟

کفسابی بخش های مختلف هتل باید به گونه ای انجام شود که درخشندگی تمامی بخش ها مشابه و در یک سطح باشد.

کنج های دیوار باید ساب دستی زده شود تا به طور کامل براق و درخشنده شوند.

در صورت تمایل کارفرما ، درزها و حفره های سنگ ها با رزین پر می شوند.

بعد از انجام کفسابی ، فاضلاب و زباله های حاصل از کفسابی ، توسط کارکنان کفسابی جمع آوری می گردند.

مطالب بیشتر :   کفسابی ارزان قیمت

بعد از انجام کفسابی بایستی همه ی جرم ها و خط و خش های سنگ ها نابود شده و سطح سنگ به صورت شفاف و براق شود.

 

مطالب پیشنهادی:کفسابی در کرج

 

کفسابی بهداشت هتل را تضمین می کند ؟

کفسابی بخش های مختلف هتل از تجمع آلودگی ها جلوگیری می کند. تجمع آلودگی روی سنگ ها به تدریج ، موجب کهنه شدن و به اصطلاح چرک مرده شدن سنگ می شود. ترک خوردگی و درزهای سنگ ها می تواند باکتری ها و میکروب های زیادی را در خود جای دهد. این مسئله می تواند زمینه ساز بسیاری از بیماری های میکروبی شود. بنابراین باید با کفسابی سنگ ها ، بهداشت آنها را حفظ نمود تا موجب بیماری کارکنان و مسافران هتل نشوید.

قیمت کفسابی بخش های مختلف هتل

قیمت سنگسابی در تهران و سایر شهرها ، به صورت متری حساب می شود. عوامل زیادی در مشخص شدن قیمت کفسابی اثرگذار می باشند. تعداد دفعات کفسابی ، با توجه به نوع سنگ مشخص می شود و روی قیمت کفسابی اثر می گذارد. جنس سنگ از دیگر عوامل اثرگذار روی قیمت می باشد. زیرا برخی از سنگ ها به سبب جنسی که دارند ، کار دشوارتری برای کفسابی دارند. اجرای نانوساب با هدف ضد آب و ضد جرم کردن صورت می گیرد. اجرای این آیتم سبب افزایش نرخ کفسابی می گردد.

[yasr_overall_rating]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا