کفسابی سنگ

چه سنگ هایی نیاز به سابیدن دارند

طبق مطالبی که در مقاله های دیگر آورده شد، سنگ های نما و کف پوش ها نیاز به تمیز شدن دارند. یکی از روش های تمیز کردن این سنگ ها ساییدن آن ها می باشد. اما چه سنگ هایی نیاز به سابیدن دارند؟ شاید این سوال شما نیز باشد. در این مجال سعی می کنیم اطلاعات مفید و کاربردی در اختیار شما قرار دهیم. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر در این زمینه از شما دعوت می کنیم به سایت کف سابی ایران لند رجوع کنید

شیوه سنگ سابی

سنگ ها پس از مدتی درخشش و براقی خود را از دست می دهند. جرم ها، گرد و خاک و کثیفی ها باعث می شوند که ظاهر ساختمان نیز کمی بد شود. برای رفع این مشکل باید دست به کار شویم. شرکت ما بهترین و به روزترین خدمات را به شما ارائه می دهد. برای برگرداندن درخشانی و براقی سنگ ها از شیوه سنگسابی نیز استفاده می کنند.

سنگ سابی چیست؟

در این قسمت از مقاله توضیح مختصری درباره سنگ‌سابی می دهیم. سنگ سابی عملی است برای سایش، سنباده زنی و صیقلی کردن سنگ ها که با این روش درخشش سنگ ها بر می گردد و سنگ ها دوباره تمیز می شوند. مثلا سنگ‌های گرانیت با سنگ سابی بسیار براق می شود. یا اگر قسمتی از سنگ های ساختمان آسیب دیده باشد و‌ شکسته باشد، یا سنگی تازه برش خورده باشد، می توان از این روش استفاده نمود و سنگی صیقلی و صاف را به وجود آورد. به مرور زمان خراش هایی روی سنگ‌ها به وجود می آید، برای از بین بردن این خراش ها نیز می توان از شیوه سنگ سابی استفاده نمود.

مطالب بیشتر :   کفسابی سرامیک:همه چیز راجع به ساب سرامیک

کفسابی

چه سنگ هایی نیاز به سابیدن دارند

طبق مطالبی که در مقاله های دیگر آورده شد، سنگ های نما و کف پوش ها نیاز به تمیز شدن دارند. یکی از روش های تمیز کردن این سنگ ها ساییدن آن ها می باشد. اما چه سنگ هایی نیاز به ساییدن دارند؟ شاید این سوال شما نیز باشد. در این مجال سعی می کنیم اطلاعات مفید و کاربردی در اختیار شما قرار دهیم. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر در این زمینه از شما دعوت می کنیم به سایت کف سابی ایران لند رجوع کنید. می توانید با مطالعه مطالب در این سایت سوالات ذهنی خود را پاسخ دهید. همچنین از خدمات این شرکت بهره ببرید

شیوه سنگ سابی

سنگ ها پس از مدتی درخشش و براقی خود را از دست می دهند. جرم ها، گرد و خاک و کثیفی ها باعث می شوند که ظاهر ساختمان نیز کمی بد شود. برای رفع این مشکل باید دست به کار شویم. البته حتما با متخصص در این زمینه مشاوره کنید و از افراد مجرب کمک بیخواهید. برای برگرداندن درخشانی و براقی سنگ ها از شیوه سنگ سابی نیز استفاده می کنند. اما باید این را در نظر بگیریم که چه سنگ هایی نیاز به سابیدن دارند.

سنگسابی در سنگ های مختلف

شاید این سوال ذهن شما را مشغول کرده باشد که برای تمام سطوح سنگی از یک شیوه سنگسابی استفاده می شود؟ در واقع این کار به جنس و نوع آن سنگ بستگی دارد. برای بعضی از سنگ ها قبل از سنگ سابی، باید آن ها را کف سابی کرد و شستشو داد. مثلا برای کف پوش های موزاییکی، بتنی و‌گرانیتی ابتدا باید کفسابی را انجام داد. ولی برای سنگ هایی که سخت نیستند و جنس شکننده دارند می توان ساب سنگ را انجام داد. مثل سنگ های مرمر و تراورتن که بسیار ترد هستند.

مطالب بیشتر :   پیچ و رولپلاک نما ساختمان

انواع سنگ قابل کفسابی

از چه ابزاری برای ساب سنگ استفاده می شود؟

در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که چه سنگ هایی نیاز به سابیدن دارند. شرکت ها برای این کار از ابزاری استفاده می کنند. ابزاری که برای سنگ سابی دستی لازم است: برس، عینک مخافظ، صابون، آب گرم، سطل، مسواک، دستکش. البته یک وسیله دیگر نیز برای این کار وجود دارد که درمل نام دارد. این دستگاه حالت چرخشی دارد و‌می توان روی سنگ ها را با آن سابید.‌

چند وقت یکبار باید سنگ سابی را انجام داد؟

در واقع نمی توان بن طور دقیق زمان سنگ‌سابی را مشخص کرد. برای این کار باید محل وجود داشتن سنگ‌ و میزان استفاده از آن را در نظر گرفت. مکان های پرتردد مثل پارکینگ نیاز بیشتری به این کار دارند.

کفسابی سنگ

فایده سنگ‌سابی

در سنگ ها به مرور زمان درز ها و شکاف هایی دیده می شود.‌ این شکاف ها گاهی اوقات باعث ورود آلودگی و گرد و‌ خاک می شود. سنگ ها پس از مدتی نیاز به هموار شدن دارند و به این

منظور باید افراد خاص را به کار گرفت.‌ با عمل ساب سنگ عمر سنگ ها طولانی تر می شود و دوام آن ها افزایش می یابد و همچنین زیبایی ساختمان نیز به خطر نمی افتد.

سخن پایانی

سوالی که در این مقاله مورد بررسی قرارگرفت این است که چه سنگ‌هایی نیاز به سابیدن دارند. شما با حضور در سایت کف سابی ایران لند می توانید با ما آشنا شوید و کار های خود را به ما بسپارید.

[yasr_overall_rating]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا