کفسابی و سنگسابی فروشگاه و مغازه

کفسابی و سنگسابی سنگ فروشگاه و مغازه

سنگسابی و کفسابی فروشگاه ، راهی موثر برای نوسازی و جلوه بخشیدن به سنگ است. پس ‌از گذشت مدت‌های طولانی از استفاده و بکارگیری سنگ و سرامیک‌ها ظاهر آن‌ها براقیت و شفافیت و درخشندگی خود را از دست می‌دهد و دیگر مانند روزهای اول زیبا و خیره کننده نیست. معمولا بر اثر استفاده‌های طولانی مدت و رفت و آمد و گاهی اوقات ریختن مواد شیمیایی و روغنی، لکه‌های آن‌ها، روی سنگ‌ها باقی می‌ماند و به مرور پاک

کردن آن‌ها ناممکن می‌شود.

در چنین شرایطی شاید اولین راهی که به ذهن مالک برسد که جهت بازسازی سنگ و سرامیک انجام دهد، تعویض و نصب نوعی جدید از آن‌ها باشد که این کار با توجه به هزینه بالا مناسب نمی‌باشد. راه دیگری که برای رهایی از دست این لکه‌های سرسخت وجود دارد، انجام یک سنگسابی حرفه‌ای و اصولی است که با کمترین هزینه بتوان زیبایی را به سنگ‌ها بازگرداند

کفسابی یا سنگسابی چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که از نام کفسابی می‌توان متوجه شد، کفسابی به معنای حذف یک لایه از سنگ به کمک عملیات ساب دادن است. یعنی در این‌ کار یک لایه از سنگ ساییده می‌شود تا زیبایی و درخشانی سنگ به آن بازگردانده شود و همچنین آلودگی‌ها و لکه‌های مقاوم که با شستشوی عادی از بین نمی‌روند پاک شده و ظاهری نو به آن بخشیده می‌شود.

کفسابی و سنگسابی سنگ را می‌توان برای سنگ‌هایی همچون مرمر، گرانیت، سرامیک و یا حتی کف بتنی استفاده کرد و لکه‌ها را از روی آنها برداشت. کفسابی توسط افراد متخصص انجام می‌شود و مراحل مختلفی دارد که هرکدام باید به درستی انجام شود و این کار برای کف فروشگاه، مغازه، کارخانه، سوله، مغازه و… انجام می‌شود.

کاربرد سنگسابی و کفسابی برای زمانی است که سنگ بر اثر استفاده‌های طولانی مدت، زبر شده یا ناهمواری پیدا کرده یا لکه‌هایی روی آن ایجاد شده که قابل پاک کردن نمی‌باشند. یا در برخی موارد اگر کف یا سنگ، دارای ناهمواری باشد، با کفسابی می‌توان این ناهمواری را برطرف کرد و تمام سطح سنگ را مسطح کرد. کار سنگسابی به وسیله دستگاه مخصوص و سری‌های مختلف آن انجام می‌شود و طبق دستورالعمل خاصی باید اینکار انجام بگیرد و همچنین دارای مراحل مختلفی است.

مطالب بیشتر :   کفسابی در باغستان کرج

خدمات کفسابی فروشگاه

کفسابی باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

زمانی می‌توان صفت کفسابی خوب را به یک کار نسبت داد که دارای ویژگی‌های خاصی باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

در یک کفسابی خوب، تمام قسمت‌های سنگ باید براقیت یکسانی داشته باشند و همچنین سطح آن‌ها یکسان باشد و ناهمواری نداشته باشد. در عملیات سنگسابی تمام آثار شکستگی و ترک‌خوردگی روی سنگ باید از بین بروند و سطح سنگ صاف و صیقلی باشد.

اگرسنگ‌ها ترمیم شده‌اند، از رزین برای ترمیم آن‌ها استفاده می‌شود و در این شرایط نباید هیچ اثری از ناهمواری یا رزین باقی مانده باشد و سطح باید کاملا هموار باشد. تمامی درز سنگ‌ها باید پر شوند و در یک سطح یکدست به شما تحویل داده شود.

مطالب پیشنهادی:قیمت کفسابی سنگ در تهران

مزایای کفسابی سنگ مغازه

کفسابی سنگ مزایای زیادی دارد که در ادامه آن‌ها را نام می‌بریم.

بازسازی و نو شدن سنگ کهنه که سبب می‌شود سنگ‌هایی که سال‌های طولانی کار کرده‌اند و زیبایی و براقیت خود را از دست داده‌اند دوباره نو و تازه شوند و جلوه زیبایی به ساختمان مورد نظر و فروشگاه و مغازه بدهند. همچنین سنگ‌های ساختمانی که توسط بنا نصب می‌شوند، درزهایی در بین آن‌ها مشاهده می‌شود که با کفسابی این درزها پر شده و با رزین و بتونه پر می‌شوند.

اگر شما از مواد اسیدی، برای پاک کردن سطح سنگ خود استفاده کرده‌اید و این موضوع سبب شده تا سنگ به‌ مرور براقیت خود را از دست بدهد و ظاهری کدر به خود بگیرد، بهترین راه‌حل برای خلاص شدن از دست آن سنگسابی است. مواد اسیدی می‌توانند موادی همچون جوهر نمک باشند که سبب از بین رفتن لایه آهکی سنگ و جذب آلودگی توسط آن می‌شوند.

تمام آثار خط و خش و سایش بر روی سنگ که به دلیل کشیدن وسایل یا رفت و آمد زیاد، ایجاد شده است، که به خصوص این اتفاق برای سنگ‌های فروشگاه و مغازه رخ می‌دهد، را می‌توان به کمک سنگسابی از بین برد. علاوه بر آن‌ها یکی از دغدغه افرادی که خانه نوساز دارند که به تازگی بنا کار آن را تمام کرده است، پاک کردن آثار و بقایای مصالح ساختمانی یا گچ و رنگ از روی سرامیک‌ها است.

در هنگام ساخت و ساز بناها از مصالح ساختمانی مختلفی، مثل سیمان و دوغاب استفاده می‌کنند که اثرات آن روی سنگ باقی‌مانده و ظاهر سنگ را کدر می‌کنند؛ به‌علاوه پاک کردن این لکه‌ها بسیار سخت و مشکل است. سنگسابی می‌تواند این لکه‌ها و آثار و بقایای مصالح ساختمانی را از بین ببرد.

مطالب بیشتر :   کفسابی در پردیس تهران

سنگسابی نظافت سنگ را در آینده سهل می‌کند. این به این دلیل است که ساختمانی که ساخته شده و آثار مصالح روی سنگ‌های آن باقی‌مانده است، حالتی زبر دارد و همچنین آلودگی‌ها را به‌راحتی جذب می‌کنند و حتی تمیز کردن آن‌ها نیز مشکل است. ولی کفی که سنگسابی شده صاف و صیقلی است و با یک طی کشیدن ساده تمام آلودگي‌های موجود از بین می‌روند

کفسابی فروشگاه

کفسابی اصولی چگونه انجام می‌شود؟

کفسابی و سنگسابی سنگ فروشگاه : ابتدایی‌ترین مسئله در رابطه با کفسابی و سنگسابی این است که این کار توسط فردی حاذق و کاربلد انجام شود که بتواند کفسابی مختص با سنگ‌های شما را تشخیص داده و با توجه به نوع سنگ کار را شروع کند. اگر کفساب در این زمینه تخصص نداشته باشد و نتواند جنس سنگ شما را به‌ درستی تشخیص دهد در نهابت سبب آسیب به کف‌پوش‌ها و کاهش عمر آن‌ها خواهد شد.

بهتر است قبل از انجام کار، از فرد مورد نظر بخواهید که نمونه کارهایی را برای شما ارائه کند و در صورت امکان به محل‌هایی که قبلا برای آن‌ها کفسابی انجام داده است بروید و نمونه کارها را از نزدیک بیینید. نکته بعدی در رابطه با کفسابی اصولی این است که کفساب، در ابتدای کار تمام هزینه‌ها را برای شما برآورد کرده و لیست قیمتی شفاف را به شما ارائه ‌دهد. اگر فردی این کار را انجام نداد و گفت در آخر کار هزینه‌ها را به شما اعلام خواهد کرد، ممکن است او شخصی حرفه‌ای نباشد و از تسلط کافی برای سنگسابی برخوردار نباشد. شما برای دسترسی به بهترین سنگسابی‌ تهران می‌توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید و از یک تجربه خوب و عالی در تمام شهرهای تهران جهت سنگسابی بهره ببرید.

جمع‌بندی

همانطور که گفتیم کفسابی و سنگسابی شامل مجموعه عملیاتی است که توسط آن، سنگ‌های کف و دیوارها که جرم و کثیفی به آن‌ها نفوذ کرده و قابل پاک شدن نیستند را تمیز، براق و درخشان می‌کنند. با عملیات کفسابی سنگ‌هایی که دارای شکستگی و خراشیدگی هستند هم ترمیم خواهند شد و درزهای میان کاشی‌ها از بین خواهد رفت. برای انجام کفسابی در تمام شهرهای تهران ، می‌توانید از مجموعه ما کمک بگیرید و بهترین خدمات کفسابی و سنگسابی را برای مغازه و فروشگاه، از ما دریافت کنید.

[yasr_overall_rating]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا