سنگسابی سنگ صلصالی

کفسابی و سنگسابی سنگ صلصالی

یکی از سنگ های بسیار کاربردی در ساختمان سازی سنگ مرمریت صلصالی است. از این نوع سنگ از قدیم تاکنون به عنوان سنگ کف پله و یا دیوارهای داخلی ساختمان استفاده می شود. این سنگ مانند همه انواع سنگ مرمر ممکن است پس از نصب دارای سطح ناهموار باشد و یا پس از گذشت زمان به دلیل شستشوی بسیار سطح سنگ تیره شود و نیاز به کفسابی یابد. کفسابی سنگ صلصالی با دستگاه کفسابی انجام می شود. اگر قصد کفسابی و سنگسابی سنگ صلصالی دارید با ما تماس بگیرید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.

سنگ صلصالی چیست؟

یکی انواع سنگ مرمر سنگ صلصالی است که از گذشته تاکنون به عنوان سنگ کف پله و دیوارهای ساختمان استفاده می شود. زمینه اصلی رنگ سنگ مرمر صلصالی کرم، سفید و یاسی است و رگه های سینوسی نوار قبلی نیز در آن دیده می شود. رنگ یاسی سنگ مرمر اغلب با سایر رنگ ها در داخل ساختمان ترکیب رنگ خوبی ایجاد نمی کند اما جلوه خاص آن نیز منحصر به فرد است. پرکاربردترین سنگ صلصالی رنگ سفید است که به دلیل سفید بودن در ساختمان سازی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. البته این سنگ بیشتر در معرض کثیفی و لک و تیرگی قرار دارد که برای رفع آن می توانید به خدمات کفسابی و سنگسابی ایران لند مراجعه کنید.

کاربرد سنگ صلصالی

سنگ صلصالی گزینه مناسبی برای استفاده در پله ها و کف ساختمان است زیرا این نوع سنگ دارای استحکام و مقاومت بالایی بوده و همچنین جلوه و درخشش خاصی به فضای ساختمان می بخشد. به خصوص استفاده از رنگ سفید آن در ساختمان سازی بسیار پرکاربرد بوده و نور زیادی را جذب می کند. از سنگ مرمریت صلصالی در نمای داخلی و خارجی ساختمان، کف لابی هتل ها، راه پله و زیرپله، پاگرد و دیواره پله و فضای داخلی آشپزخانه و دیواره های پارکینگ و همچنین کف ساختمان های تجاری و مسکونی استفاده می شود.

کفسابی سنگ صلصالی

سنگ مرمر صلصالی وقتی رنگ رفته  شده و سطح کدر و مات به خود می گیرد برای جلا دادن نیاز به خدمات سنگسابی و کفسابی پیدا می کند. با سنگسابی سنگ صلصالی می توان سنگ قدیمی، کدر و مات شده را جلا داد و همچنین خط و خش را از بین برد. سطح سنگ صلصالی سخت و محکم است و اگر به خوبی به وسیله دستگاه سنگسابی صیقل بخورد مانند روز اول صاف و درخشان می شود. برای اجرای خدمات کفسابی سنگ مرمر صلصالی با متخصصان ما مشورت کنید. تکنسین های کفساب ایران لند تجربه زیا دی دارند و می توانند خدمات خود را به صورت حرفه ای در تهران، کرج، قم و مازندران انجام دهند.

مطالب بیشتر :   کفسابی و سنگ سابی در ولنجک

خدمات کفسابی سنگ مرمر صلصالی

کفسابی سنگ صلصالی می تواند ظاهر و عملکرد سنگ مرمر را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. این فرآیند باعث می‌شود که سنگ مرمر صاف‌تر، روشن‌تر و تمیز کردن آن آسان‌تر شود.  خدمات کفسابی سنگ مرمر صلصالی  در هر مکانی اعم از کف، دیوار و نما قابل اجرا است. فقط زمانی که سنگ به شدت آسیب دیده باشد و شکسته باشد انجام عملیات کفسابی با محدودیت همراه است در سایر موارد با هزینه خیلی کم می توان سنگ را مانند روز اول صاف و درخشان کرد. برای این منظور فقط کافی است که با تیم تخصصی ایران لند تماس بگیرید.

کفسابی سنگ صلصالی

قیمت کفسابی سنگ مرمر صلصالی

هزینه کفسابی سنگ صلصالی به ازای هر متر مربع محاسبه می شود و با توجه به سختی کار و مدت زمان انجام کار متفاوت است. گاهی اوقات سطح مورد نظر برای کفسابی دارای مشکلات زیادی است به طوری که کفساب مجبور می شود به منظور کفسابی قسمتی از سنگ را تعویض کند به همین دلیل نمی توان یک قیمت کلی برای کفسابی بیان کرد زیرا برای هر مکان و سطحی تعرفه کفسابی سنگ مرمر صلصالی متفاوت است. در کفسابی ایران لند عملیات کفسابی توسط تکنسین های با تجربه و ماهر و بروزترین دستگاه های کف سابی انجام می شود. برای استفاده از خدمات کفسابی و سنگ زنی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09125878804 بگیرید و از خدمات کفسابی استفاده کنید.

ترمیم شکستگی و ترک سنگ صلصالی

سنگسابی و کفسابی بسیاری از مشکلات سطح سنگ مرمر صلصالی را ترمیم می کند. وجود ناهمواری در سطح، باقی ماندن جرم و مصالح ساختمانی بر روی سنگ کف، شکستگی قسمتی از سنگ کف ساختمان، خط و خش بر روی سنگ یا سرامیک و رنگ و رو رفتگی نمای ساختمان را از بین می برد. همچنین بهترین گزینه برای بازسازی سنگ های صلصالی کهنه و مات شده محسوب می شود. اگر قصد ترمیم سنگ های آسیب دیده دارید مجموعه کفسابی ایران لند بهترین گزینه است زیرا با بکارگیری متخصصین خبره و دستگاه های بروز توانسته است در شهرهای مختلف کشور با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خدمات ارائه کند. همین الان با آنها  تماس بگیرید و از آنها مشاوره رایگان دریافت کنید. 

مطالب بیشتر :   کفسابی و سنگ‌سابی منطقه ۳ تهران

مطالب پیشنهادی:کفسابی در تهران

مراحل سنگسابی سنگ صلصالی

با استفاده از ماشین های دوار و ابزارهای کفسابی عملیات سنگ زنی  و کفسابی سنگ انجام می شود. برای انجام ابتدا از زبرترین لقمه استفاده کرده و در نهایت با ظریفترین لقمه کار به اتمام می رسد. با توجه به سطح سخت سنگ مرمر فرآیند کفسابی ممکن است که مقداری زمان بر باشد. البته تعداد مراحل بستگی به وضعیت کف دارد. اگر کف دارای اشکالات جزئی باشد زمان انجام کار و هزینه انجام کار به مراتب کمتر نسبت به زمانی است که کف دارای آلودگی و خط و خش و شکستگی بسیاری باشد.

جمع بندی

سنگ مرمر صلصالی هر چقدر هم مقاوم باشند اما با گذشت زمان سطح کدر به خود می گیرند. کفسابی سنگ صلصالی راه حلی بهینه برای بازسازی این نوع سنگ محسوب می شود. انجام این کار خیلی به صرفه تر از تعویض سنگ است و حدودا 60 درصد هزینه را نسبت به تعویض سنگ پوشش می دهند. اگر می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن سنگ صلصالی سنگسابی شده را تحویل بگیرید  و ناهمواری و لکه های کف، دیوار، نما و حتی راه پله را از بین ببرید و برق بیاندازید به کفسابی ایران لند مراجعه کنید. برای این منظور می توانید مستقیما با ما تماس بگیرید. کفسابی ایران لند آماده خدمت رسانی با بهترین دستگاه و روش ها با کمترین تعرفه به شما است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا