مرمریت سنگ آباده

کفسابی و سنگسابی سنگ آباده

یکی از انواع سنگ های مرمر در کشور سنگ آباده است که دارای کیفیت بسیار زیادی است. معدن سنگ مرمریت آباده در فاصله ۲۷۰ کیلومتری شیراز واقع شده است. این سنگ یک محصول بسیار زیبا و در نوع خود بینظیر است که سال هاست در فضای دکوراسیون ساختمان ها استفاده می شود. این سنگ بسیار بادوام است اما ممکن است سطح آن پس از سال ها دچار خط و خش شده و  تیره و کدر شود و پس از چند سال نیاز به بازسازی اساسی دارد. برای بازسانی سنک آباده کدر شده می توان از  خدمات کفسابی و سنگسابی کمک گرفت. اگر قصد کفسابی و سنگسابی سنگ آباده را دارید با ما تماس بگیرید و یا ادامه مطلب را بخوانید.

ویژگی های  سنگ آباده

سنگ آباده از کانی کلسیت ساخته شده  و یک نوع سنگ رسوبی است. این سنگ حاوی مواد آهکی است و آب را به طور متوسط جذب می کند. بنابراین اصلا مناسب مکان های با رطوبت بالا نیست. یکی از ویژگی های سنگ آباده برش و صیقل دادن این سنگ است. به دلیل ماهیت آهکی این نوع سنگ عموما صیقل و جلا دادن آن نسبت به سایر سنگ ها راحت تر بوده و قابلیت ابزارخوری مناسبی دارد. رنگ این سنگ کرم صورتی با رگه های بسیار خاص است به همین در دکوراسیون بسیار استفاده می شود. مقاومت سایشی و فشاری بالا، جذب آب متوسط، ابزار خوری مناسب سطح سنگ و قیمت مناسب از ویژگی های بارز این سنگ است. به همین دلایل خدمات سنگزنی و کفسابی  بر روی این سنگ به آسانی انجام می شود.

 کابرد سنگ آباده

سنگ مرمریت آباده  یکی از سنگ های ارزان قیمت است و به همین علت در انبوه سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این سنگ به علت رنگ روشن  و زیبایی منحصر به فرد برای سنگ کف ساختمان های تجاری و مسکونی و سنگ پله  و همچنین در فضای داخلی و سنگ دیوار راهرو و لابی استفاده می شود. همانطور که در ویژگی ها بیان شد این نوع سنگ آهکی بوده و فرسایشی است بنابراین  پس از گذشت چند سال ممکن است به این سنگ آسیب وارد شود و نیاز به بازسازی داشته باشد.

مطالب بیشتر :   کفسابی و سنگسابی سنگ خوی

مرمریت سنگ آباده

کفسابی سنگ آباده 

سنگ آباده به دلیل رنگ سفید ممکن است در زمان کوتاهی کثیفَ، کدر و مات شوند و خط و خش را نشان دهند. بنابراین برای اینکه براقیت اولیه خود را دوباره پیدا کند می توان از خدمات کفسابی سنگ آباده استفاده کرد. با هزینه خیلی کم می توان سنگ را مانند روز اول صاف و درخشان کرد به طوری که وقتی نور به آن می خورد به خوبی بازتاب شود .  برای این منظور فقط کافی است که با تیم تخصصی ایران لند تماس بگیرید. 

مراحل سنگسابی سنگ آباده

خدمات کفسابی سنگ آباده  با  استفاده از ماشین های دوار و ابزارهای کفسابی انجام می شود. به طوری که عملیات سنگسابی در چند مرحله از زبرترین شماره سنگ تا ظریفترین آن انجام می شود. با توجه به اینکه سنگ آباده داری سطح آهکی است بنابراین انجام عملیات کفسابی باید روی ان با احتیاط انجام شود. هر چند تعداد مراحل سنگزنی بستگی به وضعیت کف دارد. اگر کف دارای اشکالات جزئی باشد زمان انجام کار و هزینه انجام کار به مراتب کمتر نسبت به زمانی است که کف دارای آلودگی و خط و خش و شکستگی بسیاری باشد. در هر صورت اگر قصد فروش ساختمان خود را دارید با انجام این خدمات می توانید ارزش واحد خود را چند برابر کنید و اگر می خواهید تغییری در مکان زندگی خود اجرا کنید کفسابی بهترین گزینه است.

مطالب پیشنهادی:کفسابی در تهران

 خدمات کفسابی سنگ مرمر آباده

با سنگسابی سنگ آباده ظاهر و عملکرد سنگ مرمر به میزان قابل توجهی بهبود می یابد. این فرآیند باعث می‌شود که سنگ مرمر صاف‌تر، روشن‌تر و تمیز کردن آن آسان‌تر شود. عملیات کفسابی این نوع سنگ در هر مکانی قابل اجرا است. فقط زمانی که سنگ آباده به شدت آسیب دیده باشد و شکسته باشد انجام عملیات کفسابی با محدودیت همراه است. برای اجرای خدمات کفسابی سنگ مرمر آباده با متخصصان ما مشورت کنید. تکنسین های کفساب ما تجربه زیادی دارند و می توانند خدمات خود را به صورت حرفه ای در تهران، کرج، قم و مازندران انجام دهند.

مطالب بیشتر :   کفسابی و سنگ‌سابی منطقه ۳ تهران

قیمت کفسابی سنگ مرمر آباده

قیمت کفسابی سنگ مرمر آباده به صورت متر مربع محاسبه می شود و میزان کثیفی و ناهمواری های سطح سنگ بر تعرفه کفسابی تاثیرگذار است. در کفسابی ایران لند عملیات کفسابی توسط تکنسین های با تجربه و ماهر و بروزترین دستگاه های کف سابی انجام می شود. برای استفاده از خدمات کفسابی و سنگ زنی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09125878804 بگیرید و از خدمات کفسابی استفاده کنید 

کفسابی سنگ تا چند سال ماندگار است؟

پاسخ دقیقی نمی توان به این سوال داد چون سطوح مختلف در کفسابی با هم تفاوت دارند. به طور خلاصه سطوح مرمر سنگ آباده که برای مدت طولانی استفاده می شوند درخشندگی خود را از دست می دهند و به مرور کدر می شوند. خطوط و ترک‌ها، به‌ویژه روی سطوح قابل مشاهده، باعث خراب شدن و کثیف شدن ساختار سنگ مرمر آباده به مرور زمان می‌شوند. لذا اگر از خدمات کفسابی بهره مند شدید و از سنگ به خوبی مواظبت کردید برای چند سال به خدمات کفسابی نیاز ندارید اما می توانید از خدمات پولیش و پرداخت سنگ بهره مند شوید.

جمع بندی

یکی از ویژگی های سنگ آباده ابزارخوری  مناسب است. با کفسابی سنگ آباده می توان سطح صاف و یکدست را بدست آورد و مانند روز اول صاف و شفاف کرد.  خدمات پولیش سنگ آباده در عملیات سنگسابی سبب می شود که لایه پوششی مناسب بر روی سنک قرار بگیرد و احتمال تغییر رنگ آن را طولانی کند. . اگر می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن سنگ آباده را صاف و صیقلی دریافت کنید و ناهمواری و لکه های کف، دیوار، نما و حتی راه پله را از بین ببرید و برق بیاندازید به کفسابی ایران لند مراجعه کنید. برای این منظور می توانید مستقیما با ما تماس بگیرید. کفسابی ایران لند آماده خدمت رسانی با بهترین دستگاه و روش ها با کمترین تعرفه به شما است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا