-سنگ-چینی-سیرجان

کفسابی و سنگسابی سنگ سیرجان

حتما تاکنون نام سنگ کریستال را شنیده اید؟ البته سنگ کریستال ذر ایران به نام سنگ چینی معروف است. سنگ چینی یکی از زیباترین سنگ هایی است که در کشور پیدا می شود. سنگ سیرجان نمونه ای از این سنگ در کشور است که گاها آن را سنگ چینی قدمگاه نیز می نامند. سنگ سیرجان مانند همه سنگ ها به مرور زمان در معرض سایش، خط و خش قرار گرفته و یا لایه ی فوقانی آن کدر می شود و نیاز به بازسازی دارد. برای بازسازی از فرآینذ کفسابی و سنگسابی سنگ سیرجان استفاده می شود. اگر سنگ محل مورد نظر شما از این نوع سنگ است برای انجام خدمات کفسابی و سنگسابی با ما تماس بگیرید و یا ادامه مطلب را بخوانید.

سنگ چینی سیرجان

سنگ چینی سیرجان دارای زمینه کریستالی سفید، رگه های طوسی و خطوط طلایی است. این سنگ که در نوع خود بی نظیر است نور را از خود عبور می دهد و در طراحی مکان هایی از قبیل لابی، آسانسور، کانتر از آن استفاده می شود. قابلیت عبور نور، شفافیت، جذب آب پایین و شفافیت بالا از مهم ترین ویژگی های این سنگ شمرده می شود. اگر سنگ سیرجان کدر شود و به خوبی نور را انعکاس ندهد می توانید با انجام خدمات سنگ سابی و کفسابی سنگ سیرجان براقیت آن را به آن برگردانید. البته انجام این کار به همین سادگی نیست. سنگ باید دارای ویژگی هایی باشد تا این عملیات به خوبی انجام شود.

ویژگی های سنگ سیرجان برای کفسابی

ماهیت کریستالی سنگ سیرجان سبب شده است که به آن ظاهری شفاف و آرامش بخش ببخشد. همچنین دارای تخلخل  و چسبندگی کمی است به همین دلیل برای نصب این نوع سنگ از پیچ و رولپلاک استفاده می شود. اگر این سنگ به خوبی صیقل نداده باشد به مرور زمان کدر می شود و انعکاس نور آن کاهش می یابد. با توجه به استفاده از این نوع سنگ در مکان های تجاری یا لابی هتل ها و اهمیت نور در این فضاها بهتر است سنگسابی سنگ سیرجان با دقت بیشتری انجام شود.

مطالب بیشتر :   کفسابی و سنگ سابی در شهرک غرب

اگر سنگ سیرجان دچار فرسایش شود و خط و خش بر روی آن بیفتد می توان عملیات کفسابی را روی آن آغاز کرد.  البته به دلیل حساسیت این سنگ بهتر است در انتخاب لقمه های کفسابی توجه و دقت بیشتری داشته باشید. برای این منظور می توانید مستقیما با ما تماس بگیرید و یا فرم مورد نظر در سایت را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند. کفسابی ایران لند آماده خدمت رسانی با بهترین دستگاه و روش ها با کمترین تعرفه به شما هم میهنان است.

مراحل کفسابی سنگ سیرجان

مراحل کفسابی سنگ سیرجان تفاوت چشم گیری با سایر روش های کفسابی ندارد اما بهتر است از روش کفسابی با دستگاه و مواد پلیمری رزین  استفاده شود. با توجه به اینکه سنگ سیرجان دارای حفره های کمی است می توان با استفاده از سمباده دستگاه کفسابی، لایه برداری انجام شود و با استفاده از بتونه جای خالی پر شود و در مرحله بعدی تمام آلودگی ها و جرم ها از روی سنگ سیرجان پاک شود.

در مراحل بعدی از لقمه های نرم تری برای سنگسابی استفاده می شود. بعد از این که لایه برداری به طور کامل انجام شد و محیط عاری از گرد وخاک شد از ماده پلیمری رزین برای پر کردن حفره ها استفاده خواهد شد.

رزین چسبناک است و سطح سنگ را یکدست و مرتب کرده و مانند روز اول صاف و درخشان می کند. به طوری که زمانی که نور به سطح سنگ می درخشد سنگ به خوبی نور را منعکس می کند. البته برای این منظور همیشه به نوع رزین توجه کنید که بسیار با کیفیت باشند. بعضی از رزین ها در مجاورت با هوا رنگ زرد به خود میگیرند که ممکن است زیبایی سنگ را پس از مدتی از بین ببرد.

مطالب پیشنهادی:کفسابی در تهران

هزینه سنگسابی سنگ سیرجان

قابل ذکر است با توجه به اینکه سنگ سیرجان یک سنگ لوکس می باشد، بنابراین در انتخاب لقمه سنگ های مختلف و تعداد مراحل انجام کفسابی دقت می شود لذا به زمان بیشتری برای سنگسابی نیاز دارد لذا هزینه سنگسابی سنگ سیرجان به زمان بیشتری نیاز داشته و لذا ممکن است بر هزینه سنگسابی تاثیر داشته باشد.   تعرفه سنگسابی سنگ سیرجان به صورت متر مربع محاسبه می شود و در صورتی که کثیفی کار زیاد باشد و دارای پستی و بلندی، شکستگی و خط و خش زیاد باشد بر تعرفه سنگسابی سنگ سیرجان تاثیرگذار است. اگر قصد ترمیم سنگ های آسیب دیده سیرجان را دارید مجموعه کفسابی ایران لند بهترین گزینه است زیرا با بکارگیری متخصصین خبره و دستگاه های بروز توانسته است در شهرهای مختلف کشور با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خدمات ارائه کند. همین الان با آنها  تماس بگیرید و از آنها مشاوره رایگان دریافت کنید.

مطالب بیشتر :   پیچ و رولپلاک نما ساختمان

قابلیت های نوسازی سنگ سیرجان

مزایای بازسازی سنگ های قدیمی کهنه و مات سیرجان توسط کفسابی سنگ امکان صرفه جویی در زمان و پول را فراهم می کند و در کوتاه ترین زمان و با هزینه کم انجام می شود. انجام کفسابی سبب می شود که ایمنی را افزایش دهد. زیرا با سنگ سابی یک سطح ناهموار و آسیب دیده به یک سطح صاف و درخشان تبدیل می شود.  این باعث می شود که صاحبان خانه و بازدیدکنندگان بدون خطر آسیب راه بروند. سنگ زنی سنگ سیرجان سبب می شود لکه های روغن قدیمی را به راحتی از بین ببرید. همچنین استفاده از این روش آلودگی و ضایعات کمتری نسبت به گزینه های کفپوش جایگزین ایجاد می کند و به دلیل اینکه بدون مواد شیمیایی مضر است دارای عمر طولانی و گزینه پایدارتری است.

جمع بندی

جلا دادن سنگ سیرجان توسط دستگاه کفسابی یک راه حل ایده آل و به صرفه است که در کمترین زمان ممکن قابل انجام است. اگر می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن یک سنگ سیرجان و یا هر سنگ دیگری را صاف و صیقلی کنید و ناهمواری و لکه های کف، دیوار، نما و حتی راه پله را از بین ببرید و برق بیاندازید به کفسابی ایران لند مراجعه کنید. برای این منظور می توانید مستقیما با ما تماس بگیرید و یا فرم مورد نظر در سایت را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند. کفسابی ایران لند آماده خدمت رسانی با بهترین دستگاه و روش ها با کمترین تعرفه به شما هم میهنان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا