کفسابی نانو

کفسابی نانو و هر آن چه درمورد آن

کفسابی نانو یکی از روش های جدید در کفسابی است که استفاده کردن از آن مزایای زیادی به همراه دارد. نانو، فناوری می باشد که مقاومت زیادی در مقابل سنگ های طبیعی از خودش نشان می دهد و همین طور دوستدار محیط زیست در برابر گرانیت و مرمر می باشد.

با استفاده از فناوری نانو در فرآیند کفسابی، خیلی از مسائل و مشکلاتی که امکان داشت ایجاد شود، رخ نمی دهد و همین طور کیفیت کار هم تا حد زیادی افزایش پیدا می کند. در ادامه قصد داریم نکاتی در این باره به شما بیان کنیم پس با ما همراه باشید

نگاهی به کفسابی نانو

کفسابی نانو در واقع یکی از جدیدترین متدها برای کفسابی و تقویت سنگ به شمار می رود که از آن در طراحی و کفسابی انجام می شود. حتی موادی که در تولید نانو سنگ استفاده می شوند آن را ضد آب می کنند.

کفسابی نانو به این صورت انجام می شود که ابتدا باید بستر مورد نظر را از هر گونه آلودگی و کثیفی پاک کرد و سپس آن را با استفاده از آب نظافت نمود. پس از خشک کردن سطح از مواد نانو درست و با توجه به جنس سنگ استفاده شده و پس از گذشت زمانی خشک شود.

مطالب پیشنهادی:کفسابی در تهران 

کفسابی نانو چه مزایایی دارد؟

مزایای بی شمار کفسابی نانو و افزایش طول عمر سنگ ها سبب شده تا امروزه با استقبال زیادی مواجه شود. مهم ترین مزیتی که نانو ساب دارد این است که به سنگ آسیبی وارد نمی کند.

مطالب بیشتر :   خرید و فروش دستگاه کفسابی تک فاز و سه فاز نو و دست دو

بهترین کفساب نانو

از دیگر مزایای آن می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • کاهش هزینه های نظافت و شستشو
  • برطرف کردن کدری و مات شدن سنگ
  • براق و درخشنده شدن سنگ
  • تقویت بنیادین سنگ
  • افزایش طول عمر سنگ
  • جلوگیری از نفوذ هر گونه آلودگی به داخل منافذ سنگ ها

استفاده از کفسابی نانو

بسیاری از افراد زمانی که درمورد کفسابی نانو می شنوند فکر می کنند که کفسابی فقط برای جاهای خاصی قابلیت استفاده را دارد. در صورتی که مواد نانو کاملا بی رنگ و بو است و هیچ تغییری در شکل ظاهری و ساختار سنگ ایجاد نمی کند؛ از این رو تمامی سطوح بتنی، تمامی سنگ های مصنوعی و طبیعی؛ سیمانی و سوپر بتن قابلیت اجرای تمامی عملیات کفسابی نانو را دارند.

خدمات کفسابی نانو

تاثیر نانو در کفسابی ساختمان

نانو فناوری است که سبب می شود تا مصالح ساختمانی آب شوند. سنگ های ساختمان به دلیل تردد و رفت و آمد مقاومت خیلی زیادی پیدا می کند و همین طور مواد اسیدی و شیمیایی سبب می شود تا مصالح ساختمانی خراب شوند و وجود این مواد باعث می شود تا سنگ ها طول عمر زیادی پیدا کنند.

نکاتی برای اجرای کفسابی نانو

برای اجرای کفسابی و پیاده سازی آن باید به یک سری عوامل و فاکتورها پیش از اقدام توجه شود. اولین مورد این است که حتما سنگ باید یکدست و ثاف باشد، سطح آن تمیز و بدون هیچ گونه خللی باشد. رطوبت دشمن عملیات نانو است. هر سطحی که می خواهید کفسابی کنید حتما خشک شده و بدون هیچ گونه رطوبت باشد. انجام عملیات بهتر است با استفاده از دستگاه مخصوص نانوساب صورت بگیرد.

  • سطح سنگ تمیز باشد
  • سطح خشک و بدون رطوبت باشد
  • زمان مناسب انجام نانو رعایت شود
  • دستگاه مخصوص استفاده شود
مطالب بیشتر :   کفسابی در گرمدره کرج

کفسابی نانو

نکات مهم برای نانو کفسابی ساختمان

برای این که کفسابی در تهران به درستی انجام شود شما باید از مواد نانو و پولیش مناسب در قدم اول استفاده کنید. هر چه کیفیت مواد اولیه بالاتر باشد تاثیری که روی آن می گذارد بیشتر است.

مطالب پیشنهادی:کفسابی در کرج

 

همچنین کلیه فرآیند نانو ساب باید توسط یک فرد با تجربه انجام شود؛ چرا که اگر به درستی صورت نگیرد یا این که ریز نکات آن اجرا نشود، سنگ آسیب دیده و مشکل پیدا می کند.

نانو ساب را می توانید روی همه مدل سنگ ساختمانی اجرا کنید، اهمیتی ندارد که این سنگ در کف باشید یا این که روی نما کار شده باشد، شما حتی می توانید از آن برای آجر، سیمان و بتن هم بهره بگیرید، این نکته اهمیت خیلی زیادی دارد که به درستی و رعایت اصل آن اجرا شود.

[yasr_overall_rating]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا