کفسابی آپارتمان

کفسابی آپارتمان در تهران

امروزه یکی از خدماتی که جهت زیبایی ساختمان ها استفاده می شود کفسابی حیاط و داخل ساختمان می باشد. این خدمات توسط افراد و مؤسسات ویژه این کار انجام می پذیرد. یکی از کارهایی که کفسابی ها انجام می دهند مربوط به کف آپارتمان ها می باشد. در ادامه پیرامون کفسابی آپارتمان در تهران توضیحاتی خواهیم داد.

کفسابی چیست؟

کفسابی یعنی لایه رویی سنگ را صیقل دادن. با انجام این کار سنگ ها را هم تراز، یکدست و براق می کنید. سپس درزها  و ترک ها و شکستگی های سنگ را هم پر می کنید. بعد از این مرحله با لقمه های کاملا ایتالیابی ساب پرداختی انجام می شود. یعنی سنگ را با دستگاه بسابیم که با این پرداخت سنگ صاف تر و براق تر از قبل خواهد شد

سنگ سابی روی چه سنگهایی قابل اجرا می باشد؟

ممکن است این سوال برای کاربران پیش بیاید که کفسابی یرای چه نوع سنگ هایی کارایی داشته و تاثیر گذار می باشد؟ منظور سنگفرش ساختمان و پارکینگ است. بهترین نوعی را که می توان استفاده نمود موارد زیر می باشد:

  • سنگ های چینی
  • سنگ های مصنوعی
  • مرمریت
  • سنگ خوی
  • سنگ تراورتن
  • دهبید
  • سنگ سیاه رگه دار طلایی و سفید
  • انواع سنگ های گرانیت
  • سنگ ریخته شده

انواع سنگ های لوکس و قیمتی و دیگر انواع سنگ های خاص. این سنگ ها را می توان با دستگاه های حرفه ای سنگسابی بهبود بخشید. کفسابی آپارتمان در تهران متناسب با نوع سنگ می تواند منجر به داشتن شرایط ویژه ای شود.

کفسابی و سنسابی آپارتمان

کفساب کیست؟

یکی دیگر از موضوعاتی که در سنگسابی و کفسابی دارای اهمیت می باشد شخص کفساب است. با دستگاه ویژه و دانش و تجربه و مهارت خود کار کفسابی را انجام می دهد. امروزه با وجود سنگ های مختلف استفاده شده در ساختمان و دستگاه های گوناگون این شخص کفساب است که بایستی تشخیص دهد چه دستگاه و چه موادی برای سنگ به کاررفته مفید تر می باشد. حتی این که عملیات کفسابی از کدام قسمت از محیط شروع شود مهم است. چرا که در خروجی کار مهم می باشد. کفسابی آپارتمان در تهران نیز اهمیت زیادی دارد که با کمک کفساب ماهر به خوبی صورت می گیرد.

مطالب بیشتر :   کفسابی و سنگسابی سنگ صلصالی

مطالب پیشنهادی:قیمت کفسابی سنگ در تهران

آماده کردن تجهیزات برای کفسابی

کار کفسابی احتیاج به پیش نیاز هایی دارد که عبارتند از:

  • تمامی لوازم و اشیاء از محیطی که قراراست کار کفسابی صورت پذیرد برداشته شود.
  • بهتر است محیط کار دارای برق سه فاز باشد. چرا که دستگاه کفساب هایی که با برق سه فاز کار می کنند کارایی بهتری داشته و قوی تر می باشند.
  • اگر در محیط کار نخاله، خاک و مایع ریخته شده بایستی قبل از کار جارو شده و تمیز شود.

خدمات کفسابی سنگ در آپارتمان

کفسابی آپارتمان در تهران

برای کفسابی آپارتمان اغلب از دستگاه های جدید و به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی استفاده می شود. برای این کار بایستی شخص کفساب با دقت عمل کند. به صورتی که سنگ ها یکدست و براق و صیقلی شوند. از نکاتی که بعد از کفسابی بایست رعایت شود این است که از مواد شوینده شیمیایی استفاده نشود. چرا که موجب تاری و خرابی سنگ می شود.

روش های انجام کفسابی

کفسابی آپارتمان در تهران معمولا به دو شیوه انجام می پذیرد. یا توسط اشخاص و فردی بوده و یا توسط مؤسسه های خدماتی ساختمانی انجام می پذیرد. بهتر است قبل از هر کاری با افراد و سازندگان حرفه ای ساختمان سازی تحقیقات لازم را انجام دهید.

لوازم جانبی کف سابی

کف سابی با رزین یا بتونه و یا مواد نانو زده می شود. اجرای کفسابی با این مواد برای این است که سنگها شرایط مطلوبی پیدا کنند.  این کار باعث براق شدن سنگ و ماندگاری می شود. مواد نانو چند وقتی است به کمک صنعت کفسابی راه باز کرده. برای ضد آب بودن و ضد جرم سازی کف بعد از عملیات ساب زنی می باشد.

مطالب بیشتر :   کف‌سابی و سنگ‌سابی در فیروزکوه

کفسابی سنگ آپارتمان

تفاوت برس زنی و فرچه زنی

  • فرچه ساب یا برس زنی سنگ یعنی تمیز کردن موادی که روی سنگ چسبیده اند. برای برس زنی سنگ یا برس زنی سرامیک یا بتن و هرنوع کفی مصالح و موادریخته شده. اعم از سیمان و گچ و غیره. تمامی این ها به صورت کامل ازروی کف آپارتمان پاک می شوند. علاوه بر آن سطح سنگ تمیز و درخشان می شود. البته بایستی به این نکته نیز توجه کرد که اجرای فرچه ساب یا برس زنی سنگ روی موزاییک و سنگ و بتنی که جوهر نمک روی آن ریخته شده باشد موقتی است. بایستی بگوییم برای حل مشکل ریخته شدن جوهرنمک روی این سنگ ها باید فرایند کفسابی سنگ انجام می گردد تا لایه بالایی که سوخته شده لایه برداری شود.
  • مهمترین تفاوت بین کف سابی سنگ با فرچه ساب در این است که در کفسابی در چندین مرحله سنگ یا کف مورد نظر لایه برداری می شود. در صورتی که در فرچه ساب می توان فقط با مواد بتونه همه را پر کرد. تعداد مراحل کف سابی بستگی به نوع سنگ از چهار مرحله تا بیست مرحله است. در صورتی که در فرچه ساب حداکثر دو مرحله در کف سابی از لقمه ها و الماسه استفاده می شود و در فرچه ساب از برس های سیمی مختلف استفاده می شود.

کفسابی آپارتمان

سخن آخر

در این نوشته ما به بررسی روند کفسابی آپارتمان در تهران پرداختیم. این کار باعث می شود تا بتوانیم سطوح را در خانه و حتی سایر محیط ها تمیز و براق کنیم. البته کفسابی باید توسط افراد معتبر صورت گیرد که در این زمینه تخصص کافی دارند.

[yasr_overall_rating]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا