اسید

چگونه لکه جوهر نمک را از بین ببریم

تا به حال فکر کرده اید که چگونه لکه جوهر نمک را از سطوح سنگ پاک کنیم؟ از بین بردن لکه ها از سنگ مرمر، گرانیت و سایر سطوح سنگ طبیعی یا مصنوعی می تواند دشوار باشد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که اقدامات احتیاطی را صورت دهید. در این نوشته می خواهیم بدانیم از بین بردن لکه جوهر نمک روی سنگ چگونه ممکن است؟ پس در ادامه با ما همراه شوید.

از بین بردن لکه جوهر نمک روی سنگ

تمیز کردن هر گونه لکه در اسرع وقت بسیار مهم است. می توانید این کار را به هر روشی انجام دهید. با این حال دقت در انجام این کار بسیار مهم است. چرا که ممکن است گاهی سعی در پاک کردن لکه داشته باشید اما فقط لکه را در مناطق بزرگ تر پخش کنید. اگر برای از بین بردن لکه جوهر نمک روی سنگ اقدام می کنید باید موارد مهمی را در نظر داشته باشید‌. تا زمانی که ندانید چگونه این کار صورت می گیرد، می توانید مشکلاتی در این زمینه پدید آورید‌. پس در ادامه با ما همراه شوید تا برای از بین بردن لکه جوهر نمک روی سنگ اقدام کنیم.

تکنیک های اساسی برای از بین بردن لکه جوهر نمک روی سنگ

تا به حال فکر کرده اید که چطور می توان لکه جوهر نمک را از بین برد؟ لکه هایی که به دلیل استفاده از جوهر نمک باعث تیرگی سنگ ها شده اند. در واقع لکه های جوهر نمک تیره هستند. در چنین مواقعی، چطور می توان لکه ها را رفع کرد؟ از بین بردن لکه ها می تواند کاری سخت و چالش برانگیز باشد. لکه های تیره ای که به دلیل ترکیب های شیمیایی پدید می آیند. در حقیقت اسیدی بودن جوهر نمک همراه با ترکیبات آهکی سنگ ها واکنش نشان می دهد. به همین دلیل در ادامه این بخش تکنیک های اساسی برای از بین بردن لکه جوهر نمک روی سنگ بیان می کنیم.
توجه داشته باشید که جوهر نمک اسیدی است. بنابراین باید از تکنیک هایی استفاده کرد که برای از بین بردن موارد اسیدی استفاده می شود.

مطالب بیشتر :   کفسابی در چالوس

مطالب پیشنهادی:کفسابی در تهران

 

پاک کردن لکه جوهرنمک با جوش شیرین

از بین بردن لکه روی سنگ از روش های مختلفی اتفاق می افتد. یکی از این روش ها استفاده از جوش شیرین است. زمانی می توانید مستقیما از جوش شیرین استفاده کنید که لکه جوهر نمک تازه به وجود آمده باشد. دقت داشته باشید که اگر لکه در گذشته پدید آمده است باید از ترکیب بهتری استفاده کنید. در این حالت بهترین کار ترکیب جوش شیرین با آب می باشد. باید خمیری از جوش شیرین بدست آورید. سپس آن را برای زمان ده تا پانزده دقیقه روی لکه قرار دهید. زمانی که این کار را کردید باید با یک پارچه مرطوب روی آن را تمیز کنید. این کار را می توانید تا چندین مرتبه انجام دهید.

مطالب پیشنهادی:قیمت کفسابی سنگ در تهران

 

استفاده از اسید فسفریک یا آمونیاک رقیق

از بین بردن لکه روی سنگ به روش دیگری هم ممکن است. آن هم استفاده از اسید فسفریک است. این ماده شیمیایی به عنوان حلال برای جوهر نمک استفاده می شود. نکته جالب این که این اسید در نوشابه ها پیدا می شود. از این رو می توانید با کمی نوشابه و یک برس لکه جوهر نمک را پاک کنید. اگر با این روش باز هم لکه جوهر نمک پاک نشد می توانید با آمونیاک رقیق شده اقدام کنید. البته توجه داشته باشبد که درصد آن باید ده باشد. با استفاده از اسفنج و محلول می توانید برای از بین بردن لکه های مورد نظر خود اقدامات لازم را انجام دهید.

مطالب بیشتر :   کفسابی آبعلی

مطالب پیشنهادی:کفسابی در کرج

 

از بین بردن لکه جوهر نمک با کفسابی

جوهر نمک به خودی خود یک اسید بسیار قوی است. به همین دلیل لکه هایی که باقی می گذارند بسیار عمیق خواهد بود. تنها روشی که برای پاک کردن لکه شاید به عنوان بهترین راه شناخته شود، کفسابی و سنگسابی است. البته این کار باید توسط متخصص این امر و به وسیله دستگاه کفسابی انجام شود. نکته مهم این است که با کفسابی لکه ها کاملا پاک خواهند شد و دیگر مشکلی در این زمینه نخواهید داشت.

حال ما خدمات کفسابی در تهران و کفسابی در کرج را با بهترین قیمت به شما ارائه می دهیم که می توانید به آن ها مراجعه کنید.

سخن آخر

در این نوشته ما به بررسی روش هایی برای از بین بردن لکه جوهر نمک روی سنگ پرداختیم. اما نکته بسیار مهمی که در نهایت به آن دست پیدا کردیم این است که این کار به وسیله کفسابی به دقت و راحت تر صورت می گیرد. پس برای رفع لکه های جوهر نمک از روی سنک می توانید با کفسابی ایران لند در ارتباط باشید.

[yasr_overall_rating]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا