کفسابی ایتالیایی

کفسابی ایتالیایی چیست؟

یا تا به حال سطوح کف شبیه به آینه را دیده اید؟ چرا این سطوح شیشه ای هستند؟ استفاده از سنگ، انواع موزائیک و انواع مختلف سرامیک برای نما و کف ساختمان ها بسیار زیاد است. اما بعد از مدتی بخاطر آلودگی یا رفت و آمد زیاد خصوصا محیط کف، دچار تغییر رنگ، آلودگی و جرم گرفتگی می شود‌. بهترین کار برای رفع این آلودگی و تمیزی و براق نمودن سطح، استفاده از کفساب می باشد. در مقاله پیش رو در مورد کفسابی این سطوح توضیحاتی داده و در مورد این که کفسابی ایتالیایی چیست نیز توضیح خواهیم داد

دستگاه کفساب چیست؟

کفسابی یعنی لایه برداری از سطوح سنگی و یا انواع دیگر و سیقل دادن. دستگاهی که با آن این کار را انجام می دهند کفساب می گویند. کفساب ها در دو نوع بزرگ و چرخ دار مخصوص استفاده از سطوح کف و یا نوع دستی برای استفاده در تمیز نمودن سطح دیوارها استفاده می شود. دستگاه های کفساب در دو نوع داخلی و خارجی تولید و به بازار عرضه می شوند. کفسابی ایتالیایی معروفیت خاصی داشته و کار را با کیفیت بهتری انجام می دهد. در ادامه در مورد کفسابی ایتالیایی توضیحات مختصری جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان با نحوه کار و مزیت های آن خواهیم داد.

خدمات کفسابی ایتالیایی

کفساب ایتالیایی

کفساب ایتالیایی نوعی از دستگاه کفساب می باشد که برای رفع ناهمواری های کف و جلا دادن به سنگ استفاده می شود. در واقع کفسابی ایتالیایی ضمن براق نمودن و جلا دادن خاص سنگ هر نوع سوراخ و یا ناهمواری در سطح را نیز از بین برده و یکدست می کند.   

مطالب بیشتر :   کفسابی سنگ مرمر: همه چیز دربارهی ساب سنگ مرمر 100% تضمینی

مطالب پیشنهادی:کفسابی در تهران

 

کار کفساب ایتالیایی در سنگسابی یه گونه ای جالب و کارامد می باشد که شما تصویر خود را آیینه گونه در سطح آن خواهید دید. در حقیقت نام دیگری که بر آن می گذارند، سنگ سابی ایتالیایی هم است. این مسئله به خاطر شیشه ای شدن سطح سنگ می باشد. اتفاقی که انجام آن نیاز به ظریف کاری های بسیاری دارد. برای این که جلوی آسیب های احتمالی گرفته شود. این کار در ایران لند با ظرافت و دقت بالا انجام می پذیرد.

کفسابی سنگ ایتالیایی

علت استفاده از کفسابی ایتالیای

کشور ایتالیا یکی از تولید کنندگان برتر سنگ های ساختمانی در دنیا می باشد. به همین دلیل نیز در مورد کفسابی و کارهای جلای سنگ نیز تبحر خاصی دارند. علت این که کفسابی ایتالیایی معروفیت خاصی یافته بیشتر به دلیل لقمه ها یا برس سنگ سابی است که در این روش استفاده می شود. این لقمه ها به بهترین شکل ممکن ایرادات سنگ ها و یا دیگر مصالح استفاده شده در سطوح را از بین می برند.

مطالب پیشنهادی:کفسابی در کرج

 

کفسابی ایتالیایی برای چه سنگی مناسب تر است

این مدل از کفسابی ها خصوصا برای سنگ های مرمریت و تراورتن بسیار مناسب است. توجه داشته باشید که مراحل این کار بین ۸ تا ۱۲ تا است. به همین دلیل قیمت کفسابی ایتالیایی متغیر است. در حقیقت با توجه به مراحلی که در آن به کار رفته است می توان قیمت را مشخص کرد. توجه داشته باشید که این کار در نهایت می تواند قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل های کف سابی داشته باشد. در نهایت به این نکته توجه کنید که اگر اولویت شما کیفیت است و به قیمت توجهی ندارید، انتخاب کفسابی ایتالیایی بسیار بهتر خواهد بود

مزیت های استفاده از کفساب ایتالیایی

در کفسابی ایتالیایی بخاطر استفاده از لقمه های ایتالیایی با کیفیت این مزیت ها را مشاهده خواهیم کرد:

  • باعث براقیت فوق العاده کف خصوصا از جنس سنگ خواهد شد.
  • باعث طولانی تر شدن عمر مفید سنگ خواهد شد.
  • استفاده از کفساب ایتالیایی باعث یک دست شدن سطح سنگ ها خواهد شد. در واقع اگر سنگ ها دارای ناهمواری در موقع نصب شده باشند با این کار یک دست و براق خواهند شد.
  • باعث زیباتر شدن نمای داخلی ساختمان خواهند شد.
  • یک دست و صاف شدن نا همواری ها در راه پله ها و راهرو ها خصوصا برای ساختمان های جدید از مزایای این مدل کف سابی است.
مطالب بیشتر :   کفسابی و سنگسابی سنگ خوی

بهترین کفساب ایتالیایی

سخن آخر

در این مقاله ما به بررسی کفسابی ایتالیایی و شرایط آن پرداختیم. اما نکته پایانی این که برای استفاده از کفسابی حتما قبل از انجام کار با مشورت از آشنایان به این امر از افراد و استادکاران ماهر استفاده کنید. در صورتی که ساختمان سازی می کنید بعد از اتمام سنگ کاری کف اقدام به کفسابی نموده تا ضمن یکدست شدن کف زیبایی و جلای خاصی نیز به ساختمان خود بدهید.

[yasr_overall_rating]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا