کفسابی سنگ نیریز

کفسابی سنگ نیریز

کفسابی سنگ نیریز

برای کفسابی سنگ نیریز ابتدا باید راجع به این نوع سنگ توضیحاتی به شما ارائه دهیم سنگ نیریز یک سنگ از نوع سنگ چینی  بوده که در گذشته به عوان سنگ کف کاشی کاربرد داشته است. این نوع سنگ امروزه یکی از سنگ های با کیفیت شمرده می شود که به شکل اسلب استفاده زیادی دارد. سنگ نیریز که به سنگ کابینتی نیز معروف است در صورتی که دچار آسیب شود مثلا رنگ و رو رفته شود و یا ناهمواری داشته باشد می توان با خدمات کفسابی و سنگسابی سنگ نیریز آن جلا داد.

اگر سنگ های ساختمان مسکونی و یا تجاری از نوع سنگ چینی نیریز است و نیاز به کفسابی دارد با ما تماس بگیرید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله که به موضوع کفسابی و سنگسابی نی ریز اختصاص دارد پرداخته می شود.

ویژگی های سنگ نیریز

سنگ نیریز دارای تخلخل پایین است و از جلای سطحی بسیار خوبی برخوردار است. جذب آب این سنگ بسیار پایین است و برای مکان های مرطوب مانند آشپزخانه بسیار مناسب است. این سنگ که اغلب دارای رنگ روشن بنابراین خیلی زودتر دچار لک و کثیفی به خود می گیرد و کدر می شود. بافت متراکم بسیار خوب و مقاومت فشاری بالای این سنگ سبب می شود که عملیات کفسابی و سنگسابی براحتی بر روی آن انجام شود. این سنگ که قابلیت استفاده به عنوان سنگ کف و سنگ پله دارد دارای ساب پذیری بسیار خوبی می باشد. بنابراین به راحتی می توان سطح براق و درخشان بر روی این سنگ ایجاد کرد.

کفسابی سنگ نیریز

کابرد سنگ نیریز

سنگ چینی نیریز  یکی از سنگ های ارزان قیمت است و به همین علت در انبوه سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این سنگ به علت رنگ روشن  و استحکام و مقاومت  منحصر به فرد برای سنگ کف ساختمان های تجاری و مسکونی و سنگ پله  و همچنین در فضای داخلی و سنگ آشپزخانه استفاده می شود. هر چند سنگ نیریز دارای تراکم بالا و استحکام و مقاومت بالایی است اما پس از گذشت زمان ممکن است دچار خط و خش شود و نیاز به کفسابی داشته باشد.

مطالب بیشتر :   کفسابی سرامیک:همه چیز راجع به ساب سرامیک

کفسابی و سنگسابی سنگ نیریز

سنگ نیریز به دلیل رنگ سفید ممکن است در زمان کوتاهی کثیفَ، کدر و مات شوند و خط و خش را نشان دهند. بنابراین برای اینکه براقیت اولیه خود را دوباره پیدا کند می توان از خدمات کفسابی سنگ نیریز استفاده کرد. با هزینه خیلی کم می توان سنگ را مانند روز اول صاف و درخشان کرد به طوری که وقتی نور به آن می خورد به خوبی بازتاب شود. اگر قصد ترمیم سنگ نیریز را دارید مجموعه کفسابی ایران لند بهترین گزینه است زیرا با بکارگیری متخصصین خبره و دستگاه های بروز توانسته است در شهرهای مختلف کشور با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خدمات ارائه کند. می توانید با  کفسابی ایران لند تماس بگیرید و در رابطه با نوع سنگ ، مراحل و قیمت کفسابی و سنگسابی  مشاوره رایگان دریافت کنید.

ساب سنگ نیریز

قیمت کفسابی و سنگسابی سنگ نیریز

سنگ نیریز به دلیل اینکه دارای قیمت کمتری نسبت به سایر سنگ ها است از محبوبیت زیادی برخوردار است و اغلب انبوه سازان از این نوع سنگ در ساختمان استفاده می کنند. لذا با گذشت زمان تقاضای کفسابی و سنگسابی این سنگ افزایش می یابد.  قیمت کفسابی و سنگسابی این سنگ بر حسب متراژ قیمت داده می شود و با ‌توجه به میزان آسیب و با توجه به ویژگی هایی که در هر ساختمان این سنگ دارد قیمت کفسابی و سنگسابی سنگ نیریز متفاوت است. تعرفه کفسابی و سنگسابی سنگ نیریز اغلب تحت تاثیر عوامل زیر است:

  • میزان کثیفی و سختی کار: بعضی از لکه ها بر روی سنگ نیریز به سختی پاک می شوند و انجام کفسابی مثلا برای بازسازی نمای سنگی و یا بازسازی سنگ راه پله قدیمی سخت است لذا در این مواقع هزینه بالاتری دریافت می شود.
  • متراژ : هر چند متراژ بالاتر باشد هزینه کفسابی بالاتر است اما مجموعه خدمات کفسابی ایران لند برای متراژ بالا با توجه به حجم کار تخفیف ویژه در نظر گرفته است.
  • پستی و بلندی : هر چقدر پستی و بلندی بیشتر باشد به همان میزان هزینه کفسابی بالاتر است.
  • میزان براق و صیقلی شدن سنگ: تعداد از کارفرمایان می خواهند سطح مورد نظر کاملا صاف و صیقلی شود در صورتی که تعدادی از آنها فقط می خواهند لکه بزرگ و زننده را بردارند لذا میزان براق و صیقلی شدن سنگ بر قیمت کفسابی سنگ اثر گذار است.
  • خدمات نانوساب: اگر بعد از کفسابی مشتریان درخواست نانو ساب داشته باشند هزینه کفسابی و سنگسابی سنگ نیریز افزایش می یابد.
  • تعداد لبه ها: تعداد لبه ها به خصوص در راه پله بر قیمت کفسابی سنگ تاثیر گذار است. هر چه قدر تعداد لبه ها بیشتر باشد به همان میزان تعرفه کفسابی و سنگسابی نیریز افزایش خواهد یافت.
مطالب بیشتر :   چگونه چسب موکت را از روی سنگ و سرامیک پاک کنیم؟

کفسابی سنگ نیریز تا چند سال ماندگار است؟

یکی از سوالات متداولی که مشتریان در رابطه با سنگسابی و سنگزنی سنگ نیریز می پرسند این است کفسابی سنگ نیریز آیا ماندگار است. با توجه به سطوح مختلف ماندگاری کفسابی و سنگسابی  متفاوت است.  اگر از خدمات کفسابی بهره مند شدید و از سنگ به خوبی مواظبت کردید برای چند سال به خدمات کفسابی نیاز ندارید اما می توانید از خدمات پولیش و پرداخت سنگ بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه کار و خدماتی که ما برای ماندگاری سنگ مورد نظر شما ارائه می دهیم با ما تماس بگیرید و مشورت کنید.

کفسابی سنگ مرمر نیریز

جمع بندی

سنگ نیریز با گذشت زمان و یا بر اثر حادثه ای ممکن است دچار شکستگی، تیرگی، خط و خش شود. خدمات سنگسابی و سنگزنی نیریز یک راه حل ایده آل و به صرفه است که در کمترین زمان ممکن قابل انجام است. اگر می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن یک سنگ صاف و صیقلی دریافت کنید و ناهمواری و لکه های کف، دیوار، نما و حتی راه پله را از بین ببرید و برق بیاندازید به کفسابی ایران لند مراجعه کنید. برای این منظور می توانید مستقیما با ما تماس بگیرید و یا فرم مورد نظر در سایت را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند. کفسابی ایران لند آماده خدمت رسانی با بهترین دستگاه و روش ها با کمترین تعرفه به شما هم میهنان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا