کفسابی سنگ تراورتن

کفسابی و سنگسابی سنگ تراورتن

همه ما اسم سنگ تراورتن را شنیده ایم. این نوع سنگ به دلیل مقاومت و استحکام بالا یکی از رایج ترین سنگ هایی است که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ تراورتن نیز ممکن است به دلیل ضربه و فشار دچار شکستگی و خط و خش شود و همچنین ممکن است پس از گذشت مدتی براقیت خود را از دست دهد. برای بازگرداندن زیبایی  و از بین بردن خط و خش می توان از عملیات کفسابی و سنگسابی سنگ تراورتن استفاده نمود. اگر سنگ تراورتن ساختمان شما شکسته و سطح آن ناهموار شده و براقیت خود را از دست داده است با ما تماس بگیرید تا زیبایی را به آن بازگردانیم و یا برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.

ویژگی های سنگ تراورتن

ویژگی های سنگ تراورتن را می توان به صورت زیر شمرد:

  • جنس سنگ تراورتن از تجمع رسوب و مواد معدنی بوده و جزء گروه سنگ های تزیینی است.
  • سنگ تراورتن دارای حفره ، خلل و فرج فراوان است.
  • رنگ بندی سنگ تراورتن متنوع و به رنگ های گردویی، زرد، لیمویی، سیلور، شکلاتی، کرم و سفید موجود است.
  • تراورتن به علت داشتن تخلخل، خاصیت عایق حرارتی و صوتی دارد و حفره‌های موجود در سنگ تراورتن باعث افزایش مقاومت آن در برابر آتش‌سوزی می‌شود.
  • این نوع سنگ در برابر تغییرات آب و هوایی ، باران، برف و گرما مقاوم است.
  • سنگ دارای حفره و سوراخ است. این ویژگی هر چند به استحکام سنگ می افزاید اما نیاز بازسازی سنگ با دستگاه کفسابی را مقداری افزایش می دهد.
  • وزن سنگ در مقایسه با برخی از انواع دیگر سنگ کم بوده ودر نتیجه استفاده از آن در ساختمان بار کمتری وارد می کند.

 

کاربرد سنگ تراورتن

سنگ تراورتن‌ به خاطر خاصیت تخلخل بسیار بالای آن برای نماهای داخلی و بیرونی ساختمان مناسب می‌باشد. این تخلخل باعث می‌شود که دوغاب سیمان در این فضاها نفوذ پیدا کند و به عنوان یک اسکوپ طبیعی عمل کند.

تراورتن‌ها را می‌توان حتی در مناطق بسیار سرد و با بارندگی زیاد نیز در نمای ساختمان استفاده کرد بدون آنکه نگران رها کردن سنگ باشیم. از سنگ تراورتن در محیط های ساختمانی و  معمولا در محیط های سر باز استفاده می‌شود. بنابراین از این نوع سنگ اعم از نمای داخلی ساختمان، نمای بیرونی ساختمان، قرنیز دیواری، سنگ بغل پله، کف محوطه حیاط و پارکینگ می توان استفاده کرد.

مطالب بیشتر :   کفسابی در ماهدشت (کرج)

علت اصلی این موضوع این است که سنگ تراورتن دارای تنوع رنگ بسیاری است و جنس سنگ تراورتن دارای مقاومت بالایی در برابر بارندگی و عوامل محیطی طبیعی دیگر قرار دارد. با توجه به اینکه سنگ تراورتن دارای عمر بالا و استحکام فوق العاده است در صورتی که دچار ایراد یا مشکلی شود می توان برای نگهداری از آن از روش سنگسابی و سنگزنی استفاده کنید.

 

کفساب سنگ در تهران

سنگسابی سنگ تراورتن چگونه است؟

اکثر سنگ‌های تراورتن مقاومت سایشی پایینی دارند  اما مقاومت فشاری مناسبی دارند. بنابراین به راحتی می توان عملیات سنگسابی را روی آنها انجام داد. مقاومت فشاری سنگ تراورتن از مرمر بیشتر و از گرانیت کمتر است و تخلخل پذیری بالای آن شرایط کار بر روی آن را آسان تر می کند.

سنگ تراورتن به دلیل اینکه خاصیت صیقل پذیری بالایی دارد لذا با انتخاب لقمه های مناسب با دستگاه سنگسابی براحتی می توان این سنگ را صیقل داد و درخشندگی را به آن برگرداند. خدمات سنگسابی سنگ تراورتن به وسیله مجموعه کفسابی و سنگ سابی ایران لند  انجام می شود. پس از تماس شما کارشناس اجرایی در محل حاضر شده و پس از عقد قرار داد و توافق قیمت، گروه اجرایی دست به کار شده و در سریع ترین زمان ممکن خدمات کفسابی را ارائه می کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره هایی که در سایت  در قسمت ارتباط با ما است تماس بگیرید و بهترین و پیشرفته ترین خدمات را از ما تقاضا کنید.

سنگ تراورتن

 

سنگسابی نما سنگ تراورتن

در مواقعی که  روی سطوح دیوارهای ساختمان سنگی تراورتن اندودهای سیمانی و اندودهای شیمیایی ملات یا رنگ پاشیده می شود بهتر است  قبل از ساکنی گزیدن در ساختمان این ملاتها و کثیفی ها را از سطح نما برداشته شود. برای این منظور از عملیات کفسابی و سنگسابی سنگ تراورتن انجام می شود. برای انجام سنگسابی و کفسابی نما با ما تماس بگیرید. مجموعه کفسابی ایران لند  با بکارگیری متخصصین خبره و دستگاه های بروز توانسته است در شهرهای مختلف کشور با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خدمات ارائه کند. همین الان با ما  تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

مطالب بیشتر :   خدمات کفسابی سنگ اسلب

قیمت کفسابی سنگ تراورتن

تعرفه کفسابی سنگ تراورتن برای هر کاری منحصر به فرد است زیرا هیچ سطحی یکسان نیست. متراژ از مهمترین عامل های تاثیر گذار بر حق الزحمه کفسابی می باشند. علاوه بر همه این ها سختی کار و میزان و تعداد لبه ها، میزان خوردگی و گوشه های کار و سرعتی که ما می توانیم کف های شما را آماده کنیم، بر قیمت کفسابی تاثیر دارد. برای اطلاع دقیق از تعرفه کفسابی سنگ تراورتن با ما تماس بگیرید. مشاوره با یکی از اعضای تیم واقعا به شما کمک می کند تا یک پیشنهاد حرفه ای و منطقی برای کار یا طراحی خود داشته باشید. بنابراین برای صحبت و مشاوره با ما تماس بگیرید یا اطلاعات تماس خود را برای ما ارسال کنید.

کفسابی سنگ در تهران

جمع بندی

اگر به تازگی سنگ تراورتن نصب کردید و دارای ناهمواری زیادی است که شما را اذیت می کند می توانید با یک مجموعه کفسابی مشورت کنید. زیرا کفساب با استفاده از دستگاه سنگ زنی براحتی می تواند سطح سنگ را هموار کند. علاوه بر این اگر سنگ تراورتن کثیف شده و لکه آن پاک نمی شود و یا با استفاده از مواد شوینده رنگ و روی آن کدر شده است می توانید با خدمات کفسابی و سنگسابی سنگ تراورتن ایران لند تماس بگیرید. سنگسابی ایران لند با پشتوانه سال ها تجربه در حوزه خدمات کفسابی و برخورداری از افراد حرفه ای در تهران، کرج و مازندران و قم توانسته است انواع خدمات کفسابی را ارائه دهد برای مشاوره و بازدید حضوری رایگان از محل شما می‌توانید درخواست خود را از طریق تماس با ما و شبکه های اجتماعی برای ما ارسال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا