کف سابی سنگ خوی

کفسابی و سنگسابی سنگ خوی

کفسابی سنگ خوی

کفسابی سنگ خوی روی سنگ مرمیت خوی که به سنگ خوی که در شهر خوی تولید می شود معروف است پیاده می شود یکی از سنگ های ساختمانی پرمصرف در کشور است که دارای تم رنگی متنوع از قبیل رنگ های کرم، قرمز، زیتونی، نسکافه ای، طلایی ، بژ و استخوانی است. اگر سنگ ساختمانی خوی دچار لک و شکستگی و ترک شوند و یا مواد روغنی و چسبناک به آن بچسبد و تیره و کدر شوند می توان با کمک فرآیند کفسابی و سنگسابی سنگ خوی را بازسازی کرد. اگر قصد کفسابی و سنگسابی سنگ های ساختمان خود را دارید با ما تماس بگیرید یا ادامه مطلب در رابطه با  کفسابی سنگ خوی را بخوانید.

خدمات کفسابی و سنگسابی سنگ خوی

اگر بعد از چند سال سطح  سنگ خوی کدر و مات شود با استفاده از دستگاه سنگسابی و سنگزنی  می توان سطح آن را مثل روز اول صاف و صیقلی کرد. اگر قصد ترمیم سنگ خوی را دارید مجموعه کفسابی ایران لند بهترین گزینه است زیرا با بکارگیری متخصصین خبره و دستگاه های بروز توانسته است در شهرهای مختلف کشور با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خدمات ارائه کند. با  کفسابی ایران لند تماس بگیرید و از آنها مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

کفساب سنگ خوی

سنگ مرمریت خوی

سنک مرمریت خوی با رنگ های متنوع ار قبیل کرم، قرمز، زیتونی، نسکافه ای، طلایی ، بژ و استخوانی و با رگه های محو به شکل ضربان قلب است. هر چقدر این سنگ دارای رگه کمتر و رنگ روش تر باشد کیفیت بالاتری دارد. این نوع سنگ دارای ساب پذیری خوبی است به طوری که اگر با گذشت زمان کدر یا تیره شد براحتی می توان با استفاده از کفسابی و سنگسابی سنگ خوی آن را بازسازی کرد.

 

ویژگی و کاربرد سنگ مرمریت خوی

بافت بسیار متراکم با مقاومت فشاری بالا و همچنین استحکام بالا از ویژگی های فوق العاده این سنگ شمرده می شود. با توجه به این مزیت، دارای سنگ خوی دارای  کاربرد های متنوع در ساخت و ساز به طوریکه سنگ خوی در سایز متنوع  و ابعاد دلخواه قابل عرضه است و در نمای داخلی ساختمان ها، در سنگفرش واحد مسکونی، اداری و تجاری، دیوارهای داخلی ، سنگ پله ، پوشش کف و همچنین در راه پله، پارکینگ، راه روها و پله و لابی قابل استفاده است. این سنگ به دلیل ویژگی هایی که دارد ساب پذیری خوبی دارد و بهترین گزینه برای عملیات کفسابی و سنگسابی شمرده می شود.

مطالب بیشتر :   کفسابی در صادقیه تهران

بهترین کفسابی سنگ خوی

کفسابی و سنگسابی سنگ خوی

سنگ مرمریت خوی دارای ساب پذیری خوب و تراکم بالایی است. این سنگ که اغلب در قوراه های بزرگ فراوری می گردد و در  مکان های مختلف در ساختمان نصب می شود لذا ممکن است به مرور زمان رگه های آن باز و دچار ترک خوردگی گردد و سطح براق خود را از دست دهد. اگر سنگ خوی دچار ایراد و اشکالی شده باشد و شما قصد داشته باشید که زیبایی و گرمی دوباره به این سنگ ببخشید می توانید از روش کفسابی و سنگسابی سنگ خوی استفاده کنید.  مجموعه کفسابی ایران لند بهترین گزینه است زیرا با بکارگیری متخصصین خبره و دستگاه های بروز توانسته است در شهرهای مختلف کشور با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خدمات  کفسابی و سنگسابی ارائه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با  کفسابی ایران لند تماس و مشاوره رایگان دریافت کنید.

مراحل کفسابی سنگ خوی

کفسابی سنگ خوی به روش ایتالیایی و روش نانو ساب قابل انجام است. برای کفسابی و سنگزنی سنگ از دستگاه سنگزنی و سنگسابی استفاده می شود. برای این منظور پس از آماده کردن تجهیزات تمام پستی و بلندی سنگی باید رفع شود. سپس با استفاده از لقمه های ریزتر شروع به صیقل دادن سنگ می شود. در حین کار برای پر کردن مشکلات سطح سنگ از رزین و بتونه استفاده می شود. در نهایت به طور مکرر از لقمه بسیار نرم استفاده می شود تا سطح سنگ برای عملیات پرداخت آماده شود. در مراحل پایانی در صورت تمایل مشتری از نانو ساب استفاده می شود. این نوع ساب زدن سبب می شود که از نفوذ مواد شیمیایی در داخل سنگ و درز جلوگیری شود.نکته مورد توجه این است که مراحلی که بیان شد کلی است و با توجه به شرایط ممکن است تغییر کند.

مطالب بیشتر :   پیچ و رولپلاک نما ساختمان

مجموعه ایران لند در کفسابی تخصص دارد و تمام تلاش خود را دارد که کار را با کیفیت و ماندگاری بالا به مشتریان تحویل دهد. اگر قصد کفسابی یا سنگسابی دارید از قسمت تماس با ما در سایت با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کفسابی سنگ خوی

عوامل موثر بر قیمت جلا دادن سنگ خوی

قیمت صیقلی کردن یا بازسازی سنگ خوی به کمک شرکت های ارائه کننده خدمات کفسابی و سنگزنی با توجه به متراژ و سختی کار متفاوت است. برای مثال تعرفه سنگسابی سنگ خوی در کف ارزان تر از راه پله است و یا سنگی که شکسته و ناهموار است نسبت به سنگی که مات و کدر شده است دارای قیمت کفسابی بالاتری است. انجام نانو ساب پس از انجام کفسابی تعرفه کفسابی را افزایش می دهد. همچنین اگر تعداد لبه ها بیشتر باشد بر قیمت بازسازی سنگ های قدیمی کهنه و مات شده سنگ خوی تاثیر گذار است. برای اجرای خدمات کفسابی سنگ خوی با متخصصان ما مشورت کنید. تکنسین های کفساب ما تجربه زیادی دارند و می توانند خدمات خود را به صورت حرفه ای در تهران، کرج، قم و مازندران انجام دهند.

جمع بندی

سنگ مرمر خوی هر چقدر هم که دارای سطح سخت و مقاوم است ممکن است دچار خط و خش شود و برای پرداخت به روش های تمیزکاری ایمن و کارآمد نیاز دارند. با کفسابی سنگ خوی می توان سنگ های کدر و مات شده و شکسته شده را جلا دارد و صیقلی کرد. با انجام این کار برای طولانی مدت براقیت سنگ را تضمین کنید.در کفسابی ایران لند عملیات کفسابی توسط تکنسین های با تجربه و ماهر و بروزترین دستگاه های کف سابی انجام می شود. شماره کفسابی و سنگ زنی به این شماره 09125878804 است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت کفسابی و سنگ سابی با این شماره تماس بگیرید  و یا از طریق شبکه های اجتماعی سنگ زنی و کفسابی ایران لند ارتباط برقرار کنید.

سنگسابی سنگ خوی

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا