کفسابی سنگ مرمر

کفسابی سنگ مرمر: همه چیز دربارهی ساب سنگ مرمر 100% تضمینی

کفسابی سنگ مرمر

ما در اینجا قصد داریم تا کفسابی سنگ مرمر را در ایران لند برای شما عزیزان شرح دهیم با ما همراه باشید:

امروزه فرآیند تمیز کردن سنگ مرمر با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات حرفه ای و مواد غیر شیمیایی است که باعث شفافیت و تمیزی آن می شود، بدون اینکه به حالت طبیعی سنگ مرمر خراشیده، کثیف و فرسوده در طول زمان آسیبی وارد شود. به همین دلیل، به دلیل سازگاری با محیط زیست، ماندگاری طولانی و مقرون به صرفه، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

فرآیندهای پرداخت سنگ مرمر با توجه به دفعات استفاده از سطوح اعمال می شود. فرآیند پرداخت در فواصل منظم انجام می شود و اطمینان حاصل می شود که سطح سنگ مرمر ظاهری روشن، تمیز و تازه به دست می آورد. به عنوان مثال، فرآیند پرداخت سنگ مرمر در مرحله نهایی پروژه های تازه تکمیل شده اعمال می شود و برای تعمیر ساختمان های قدیمی یا سنگ مرمرهایی که پولیش آنها آسیب دیده است، استفاده می شود.

خدمات کفسابی و سنگسابی سرامیک

کفسابی و پرداخت سنگ مرمر چگونه انجام می شود؟

برای اینکه درخشندگی، تمیزی و سرزندگی سنگ مرمر را به حالت طبیعی خود برسانند، سطوح مرمر را صیقل می دهند. به لطف این فرآیند، ترک ها اصلاح می شوند و سطوح مرمر ظاهر اصلی خود را به دست می آورند. مراحل کفسابی و پرداخت سنگ مرمر به شرح زیر است:

  • بررسی سطح سنگ : ابتدا باید بررسی شود که سطح سنگ مرمر تا چه اندازه تغییر شکل داده و آسیب دیده است. سپس عملیاتی که باید انجام شود در راستای درخواست مورد نظر مشتری تعیین می شود.
  • تعیین تجهیزات مورد استفاده: تجهیزات مورد استفاده برای کفسابی سنگ مرمر از قبیل تجهیزات زیادی مانند دستگاه کفسابی سطح، سنگ های طبیعی، پولیش پودری، دیسک های سنگ زنی، مواد پرداخت کف آماده سازی می شود.
  • فرآیندهای کفسابی سنگ مرمر: ابتدا فرآیند سنگ زنی اعمال می شود. در این فرآیند کف تسطیح شده و زبری، برآمدگی، خط و خش و لکه روی سطح مرمر از بین می رود. با فرآیند سنگ‌زنی ، کف‌های سنگی با کمک الماس‌های صنعتی صاف می‌شوند و ظاهری درخشان به سطوح می‌دهند.  در این مرحله از پولیش سنگ مرمر نیز استفاده می شود. به لطف الماس های صنعتی سطح سنگ براق یا نیمه براق می شوند . فرآیند پولیش، به لطف مواد شیمیایی اعمال شده بر روی سطوح، درخشندگی به سطوح داده می شود. به این ترتیب دوام و حفظ رنگ سطوح مرمر را تضمین می کند.
مطالب بیشتر :   کفسابی در فشم تهران

در نتیجه تمامی این مراحل فرآیند پرداخت سنگ مرمر انجام می شود. رنگ، درخشش و ظاهر زیبایی شناختی صاف سنگ مرمر به دست می آید. درزگیر بر روی سطوح اعمال می شود و در راستای تایید مشتری فرآیند تکمیل می شود.مجوعه کفسابی ایران لند یکی از با سابقه ترین مجموعه های کفسابی در تهران و کرج میباشد.

سنگ زیبای سرامیک

کفسابی و پرداخت سنگ مرمر کجا  انجام می شود؟

با کمک دستگاه کفسابی می توان مناطق وسیعی را سنباده و صیقل داد. امروزه اغلب دستگاه های سنگسابی با برق کار می کنند هر چند دستگاه های گازوئیلی نیز در بازار موجود هستند. این دستگاه ها متنوع و قابل حمل بوده لذا افراد برای ارائه خدمات به مکان مورد نظر می روند. به لطف سیستم مکش یکپارچه، کار بدون گرد و غبار در داخل خانه کاملا امکان پذیر است.

محدودیتی در کفسابی و پرداخت سنگ مرمر وجود ندارد. اما حتما باید امکان کفسابی مرمریت وجود داشته باشد. گاهی اوقات سنگ ها به شدت شکسته و خراب شده اند و یا چندین بار عملیات کفسابی روی آنها انجام شده است در این مواقع کفسابی ممکن است با محدودیت هایی روبه رو باشد.  فرآیند سنگزنی سنگ مرمر در سطوح زیر قابل استفاده است:

  • روی پیشخوان های آشپزخانه
  • در قسمت حمام و توالت
  • روی پله ها
  • در هتل ها و مناطق لابی
  • در نماهای خارجی
  • کنار استخر
  • در راهروهای آپارتمان

مزایا و معایب کفسابی سنگ مرمر

فرآیند پرداخت سنگ مرمر مزایای بسیاری دارد:

کفسابی سنگ مرمر قوی و بادوام است و باعث افزایش دوام سنگ می شود همچنین درخشش و زیبایی فوق العاده ای به سنگ مرمر می بخشد. یکی از فایده های سنگزنی سنگ مرمر کاهش لغزندگی است و در نهایت و آنچه که همه دوست دارند آسان شدن تمیز کردن آن است. کفسابی مرمریت انتخابی سازگار با محیط زیست بوده  به طوری که استفاده از مواد فرآوری شده، پوشش های شیمیایی و پاک کننده ها را حذف می کند. همچنین کفسابی آن سریع و آسان  است که منجر به نیاز به نیروی کار کمتر می شود.  معایب کفسابی سنگ مرمر این است که نسبت به سایر روش های پوشش کف گران تر  و به زمان بیشتری نیاز دارد و در صورتی که توسط افراد بدون تجربه انجام شود ممکن است به کفپوش شما خسارت وارد کند. کفسابی تضمینی و باکیفت در تهران را با مجموعه کفسابی ایران لند تجربه کنید با کفسابی با قیمت مناسب .کفسابی سنگ در تهران

مطالب بیشتر :   نانو شویی نما ساختمان

خدمات کفسابی سرامیک

خدمات سنگسابی کفپوش مرمر

برخی از مزایای انتخاب شرکت ما برای کمک به شما در سنگ زنی کف عبارتند از:

  • تیم ما مشاوره رایگان در خانه ارائه می دهد تا به شما کمک کند برآورد دقیقی از هزینه و زمان داشته باشید.
  • تعهد ما به محافظت از اموال شما به این معنی است که هر کار را با چسباندن پلاستیک با نوار نقاش شروع می کنیم تا از تجمع گرد و غبار جلوگیری کنیم.
  • ما طیف گسترده‌ای از کفساب را در اختیار داریم تا اطمینان حاصل کنیم که می‌توانیم هر پروژه‌ای را انجام دهیم.
  • تکنسین ها ما از جاروبرقی های خاص برای از بین بردن ذرات گرد و غبار تا حد امکان استفاده می کنند.
  • ما دارای مجوز و بیمه هستیم و چند دهه تجربه در زمینه انواع کفپوش ها داریم.

اگر سوالی در مورد نحوه سنگ زنی و برداشتن کفپوش دارید با دفتر ما تماس بگیرید.

سنگسابی سرامیک

جمع بندی

به طور خلاصه سطوح مرمری که برای مدت طولانی استفاده می شوند درخشندگی خود را از دست می دهند و به مرور کدر می شوند. خطوط و ترک‌ها، به‌ویژه روی سطوح قابل مشاهده، باعث خراب شدن و کثیف شدن ساختار سنگ مرمر به مرور زمان می‌شوند. به عنوان مثال، به دلیل استفاده مکرر در ورودی ها و فروشگاه های آپارمان، سریعتر تغییر شکل می دهد. به همین دلیل، برای بازیابی سطوح آسیب دیده مرمر باید از فرآیند سنگسابی سنگ مرمر استفاده شود. پولیش را می توان با کمک ماشین آلات و مواد مخصوص به راحتی انجام داد. به لطف این فرآیند، هم می توان به ظاهر بصری و هم استفاده سالم دست یافت. برای دریافت اطلاعات دقیق تر می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا