دستگاه نو و دسته دوم

شما می توانید با زدن دگمه ی زیر برای خرید و فروش دستگاه کفسابی مستقیم با اقای جوادی در ارتباط باشید

انواع دستگاه کفسابی

کفساب موزاییک نفر بر

دستگاه کفساب موزاییک دارای سرنشین (Ride-on) قابلیت این را دارد که یک نفر را حمل کند و توسط آن اپراتور به شکل ماشینی هدایت کند.

کفساب موزاییک تک فاز

در هنگام دسترسی به برق سه فاز امکان دارد از کفساب موزاییک تک فاز استفاده شود.

کفساب موزاییک سه فاز

در مواقعی که به برق سه فاز دسترسی دارند، از کفساب موزاییک سه فاز به دلیل سرعت عملیات بالا و به‌کارگیری موتور قدرتمند، استفاده می‌شود. معمولاً در پروژه‌هایی با حجم عملیاتی زیاد کاربرد دارند.

دستگاه کفسابی

فروش دستگاه کفسابی تک فاز و سه فاز نو و دست دو

یددستگاه کفسابی سنگ با موتور‌های ایرانی و چینی به صورت سه فاز و تک فاز، تولید و وارد بازار می‌شوند. در زیر تمام دستگاه‌های کفسابی سه فاز و تک فاز ایرانی، چینی و موتور سه لقمه کفسابی آورده شده و این لقمه‌ها دارای شماره‌بندی هستند.

تولید دستگاه‌های کفسابی بسته به سابقه و کارخانه‌ای که آن‌ها را تولید کرده، دارای قیمت‌های متفاوتی خواهد بود. شاید بسیاری از دستگاه‌های کفسابی ظاهر یکسانی داشته باشند؛ ولی از لحاظ فنی با هم متفاوت هستند.

بعضی از دستگاه‌های کفسابی نو می‌تواند ایراداتی که در اینجا به آن‌ها می‌پردازیم، داشته باشند.

دستگاه‌های کفسابی نو در شروع کار می‌کشد:

برخی از دستگاه‌های کفسابی در ابتدای کار ساب‌زنی دست شخصی را که دستگاه را هدایت می‌کند را می‌کشد؛ اما با اقداماتی این کش آوردن دستگاه را که باعث خستگی فرد می‌شود را می‌توان به حداقل رساند.

لقمه‌ای کفسابی به خوبی نمی‌چسبد:

لقمه کفسابی برای اینکه بتواند سنگ را به مناسب‌ترین شکل ساب بزند، باید سه لقمه به کف سنگ بچسبد؛ در صورت نچسپیدن سه لقمه به کف سنگ علاوه‌ بر‌ این که کار طول می‌کشد، یکی از لقمه‌های دستگاه زودتر و یکی دیرتر خورده می‌شوند که بعد از مدتی هزینه‌های زیادی روی دست‌تان می‌گذارد.

ما در این مقاله می‌خواهیم تمام اطلاعات لازم را در مورد فروش دستگاه سنگسابی تک فاز و سه فاز نو و دست دوم را با شما به اشتراک بگذاریم. با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • خرید و فرش دستگاه سنگسابی دستی
  •  دستگاه ساب سنگ
  •  قیمت دستگاه کفسابی
  • قیمت دستگاه‌های سنگسابی
  •  فروش دستگاه کفسابی ۳ فاز
  • فروش دستگاه کفسابی  تک فاز
  •  دستگاه کفساب ایتالیایی
  • دستگاه ساب سنگ
  •  فروش دستگاه کفسابی پله
  •  فروش لقمه ساب‌های کفسابی
  • فروش لقمه ساب الماس کفسابی
  •  قیمت دستگاه کفسابی کارکرده
  •  خریدار دستگاه‌های کفسابی
  • دستگاه کفسابی موزائیک
  • دستگاه کفسابی بتن

بهترین دسگاه کفسابی

خرید و فرش دستگاه سنگسابی دستی 

دستگاه سنگسابی دستی، کوچک‌ترین دستگاه سنگسابی است. دستگاه سنگسابی دستی با برق خانگی تک فاز می‌تواند کار کند. با استفاده از این دستگاه کفسابی قسمت‌ سرویس، گوشه دیوار‌ها و جا‌های دست‌گیر را ساب می‌زنند. با توجه به رقابتی بودن بازار و متغییر بودن قیمت مواد اولیه، قیمت دستگاه‌های سنگسابی نیز بالا و پایین می‌شود. دستگاه‌های سنگسابی دستی سه فاز دارای ویژگی‌های زیر خواهند بود.

  • دارای موتور سه فاز
  • حاوی مخرن ۴۰ لیتری
  • به صورت خشک و تر قادر به کار کردن است.
  • دارای لاستیک کنار صفحه‌ایی

دستگاه ساب سنگ به دو نوع دستگاه ساب سنگ تک فاز و سه فاز تقسیم شده است. برق موجود در ساختمان معیار تعیین کننده، خرید دستگاه ساب سنگ تک فاز یا سه فاز خواهد بود. هنگام خرید دستگاه ساب سنگ دقت کنید که بیشتر کار ساب سنگی که انجام می‌دهید، چه نوع از برق تک فاز و یا سه فاز را دارد؛ بعد از آن می‌توانید اقدام به خرید دستگاه ساب سنگ تک فاز یا سه فاز کنید.

توجه داشته باشید که دو نوع دستگاه ساب سنگ کارایی و کیفیت کار یکسانی دارند و فقط تفاوت این دو دستگاه در سرعت اجرای ساب سنگی آن‌ها است. انواع دستگاه ساب سنگ در زیر آمده است:

دستگاه ساب سنگ در دو مدل تک فاز دارای قدرت سه و نیم اسب بخار و دستگاه ساب سنگ سه فاز که در دو نوع هفت و نیم اسب بهار و ده اسب بخار موجود است. طبیعی است که دستگاه ساب سنگ سه فاز دارای قدرت بیشتری خواهد بود. دستگاه ساب سنگ سه فاز با قدرت ده اسب بخار نسبت به دستگاه ساب سنگ هفت و نیم اسب بخار سنگین‌تر است و اغلب خرید دستگاه هفت و نیم اسب بخار به علت حمل راحت‌تر آن بیشتر خریداری می‌شود.

مطالب بیشتر :   کفسابی سنگ در ساری

مطالب پیشنهادی:قیمت کفسابی سنگ در تهران

نوعی دستگاه کفسابی

قیمت دستگاه کفسابی 

به علت نوسانات بازار و ارز، قیمت ثابتی برای دستگاه کفسابی وجود ندارد؛ اما دستگاه سنگسابی تک فاز نسبت به دستگاه کفسابی سه فاز دارای قیمت پایین‌تری خواهد بود. ملاک قیمت دستگاه‌های کفسابی، قدرت موتور، ابعاد دستگاه و همچنین موتور آن است.

دستگاه‌های کفسابی با موتور‌های موتوژن گران‌ترین دستگاه است و بعد از آن دستگاه‌های کفسابی با موتور الکترو موتور گرانتر‌ترین دستگاه خواهد بود؛ در رده سوم نیز موتورهای چینی قرار گرفته‌اند که روی دستگاه ساب زنی سه فاز و تک فاز قرار می‌گیرند. به علت نوسانات بازار برای اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید با مراکز فروش این دستگاه‌ها تماس بگیرید.

قیمت دستگاه های سنگسابی

دستگاه سنگسابی در دو مدل تک فاز و سه فاز موجود است که دستگاه سنگساب سه فاز دارای قدرتی بیشتر و طبیعتاً قیمت بیشتری است. دستگاه ساب سنگ سه فاز با قدرت ده اسب بخار نسبت به دستگاه ساب سنگ هفت و نیم اسب بخار سنگین‌تر و یقیناّ گران‌تر خواهد بود؛ به همین علت خرید دستگاه هفت و نیم اسب بخار به علت حمل راحت‌تر بیشتر است.برای روشن کردن دستگاه کفسابی ۳ فاز به برق سه فاز نیاز دارید و به دلیل داشتن صفحه بزرگ، باید دارای موتور قدرتمند و دور بالایی باشد. دستگاه کفسابی ۳ فاز دارای سرعت کار مناسبی است. قیمت این دستگاه‌ها نسبت به دستگاه‌های تک فاز گران‌تر بوده و کسانی که کار کفساب را انجام می‌دهند، اغلب دستگاه سه فاز را به دستگاه تک فاز ترجیح خواهند داد.

فروش دستگاه‌های کفسابی ۳ فاز در مراکز فروش این دستگاه‌ها انجام می‌شود. قیمت دستگاه‌های سنگسابی دارای قدرت هفت و نیم و ده اسب بخار تفاوت قابل توجهی ندارند. فروش دستگاه‌های سنگسابی ۳ فاز در مدل ایرانی در بازار انجام می‌شود؛ می‌توان با اطمینان از کیفیت آن، اقدام به خرید کرد.

مدل‌های ایرانی این دستگاه، با مواد با کیفیت ساخته شده و می‌توانید سال‌های زیادی بدون هیچ گونه هزینه نگه‌داری و دغدغه‌ای، به خوبی از آن استفاده کنید. دستگاه کفسابی سه فاز در انواع موتورهای 5.5، 7.5 و 10 اسب بخار در بازار موجود است و با توجه به قدرت مورد نیاز می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

فروش دستگاه کفسابی  تک فاز

قیمت دستگاه کفسابی تک فاز توسط شرکت‌های تولید‌ کننده تعیین شده و وارد بازار می‌شوند. دستگاه‌های کفسابی تک فاز در دو مدل ژن در بازار موجود است که هر دو مدل ایرانی و دارای کیفیت مناسبی هستند. این دستگاه‌ها در دو نوع با گشتاور متوسط و گشتاور بالا به فروش می‌رسند؛ دستگاه دارای موتور با گشتاور بالا اغلب قیمت بالاتری نسبت به دستگاه دارای موتور با گشتاور متوسط خواهد داشت.

نوعی دستگاه کفسابی و سنگسابی

دستگاه کفساب ایتالیایی

دستگاه کفسابی باعث جلای سنگ می‌شود و ناهموای‌های سنگ را رفع می‌کند. هر نوع مشکلی مانند لکه سخت و سوراخ و آسیب سنگ با کفسابی از بین می‌رود؛ ولی سنگسابی نوعی به نام کفسبی ایتالیایی دارد.

در حقیقت سنگسابی ایتالیایی مدلی از سنگ‌سابی است که باعث رفع ایرادات سنگ می‌شود و همچنین به سنگ جلای خاصی  می‌دهد؛ به صورتی که شما تصویر سقف مکان مورد نظر را در کف سنگ می‌توانید مشاهده کنید.

در کفسابی روش‌های متفاوتی وجود دارد؛ ولی مناسب‌ترین و مرغوبترین نوع آن به روش کف‌سابی ایتالیایی معروف است. کشور ایتالیا به علت تولید بهترین نوع سنگ مرمر، نام محصولات کفساب خود را در بازار جا انداخته است. علت استفاده از دستگاه کفساب ایتالیایی به خاطر لقمه‌هایی است که در این دستگاه وجود دارد. این لقمه‌ها به مناسب‌ترین شکل عیب‌های سنگ را از بین می‌برد و سنگ را مثله آینه برق می‌اندازد.

انواع دستگاه کفسابی ایتالیایی

دستگاه کفساب ایتالیایی دارای نوع تک فاز و سه فاز بوده که قیمت آن‌ها با توجه به نوع سنگ تعیین می‌شود. برای اطلاع از قیمت دستگاه کفساب ایتالیایی می‌توانید از طریق سایت‌ها اقدام کنید. استفاده از دستگاه کفساب ایتالیایی به شرح زیر است.

  • کفسابی به‌ خصوص سنگسابی ایتالیایی موجب طولانی شدن عمر سنگ و همچنین زیبایی آن می‌شود.
  • کفسابی موجب یکدست و یک سطح شدن سنگ خواهد شد.
  • کفسابی موجب نمای بهتر داخل ساختمان می‌شود.
  • در ساختمان‌های تازه ساخت اغلب پله‌ها ناهمواری‌های دارند که با کفسابی این مشکلات به آسانی رفع خواهد شد.
مطالب بیشتر :   پیچ و رولپلاک نما ساختمان

از دستگاه ساب سنگ برای کار سابیدن سنگ‌ها استفاده می‌کنند. اصلی‌ترین کار این دستگاه از بین بردن لایه های اضافی روی سنگ‌ها است. با کمک دستگاه ساب سنگ از سنگ‌هایی در اندازه یک تا چهار میلی‌متر، برای لایه‌برداری و از بین بردن جرم‌ها استفاده شده که در نهایت موجب درخشان شدن سنگ و صاف شدن سطوح ناصاف می‌شود.

خرید دستگاه کفسابی

انواع دستگاه ساب سنگ

دستگاه‌های ساب سنگ به سه دسته تقسیم می‌شوند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

  • دستگاه‌های ساب سنگ held-hand یا دستی
  • دستگاه‌های ساب سنگ walk-behind
  • دستگاه‌‌های ساب سنگ Ride-on
  • دستگاه‌های ساب سنگ Hand-held

دستگاه‌های ساب سنگ Hand-held کار را به طور دستی انجام می‌دهند و نسبت به دستگاه‌های دیگر ساب سنگ، اندازه کوچک‌تری  دارند. دستگاه‌های ساب سنگ دستی در محیط‌هایی که کوچک و فضای کمی دارند، استفاده می شوند و می‌توانند ناهمواری سطح کفپوش را بر‌طرف کنند. اندازه کوچک دستگاه‌های ساب سنگ موجب زیاد شدن قدرت مانور در تمام گوشه و اطراف فضاها می‌شود؛ همچنین مکان‌هایی که دور از دسترس هستند را نیز، پوشش می‌دهند.

  1. دستگاه‌های ساب سنگ walk-behind

مدلwalk-behind دستگاه‌های ساب سنگ از نوع پر‌مصرف‌ترین دستگاه ساب سنگ به‌شمار می‌روند که برای استفاده در مکان‌های بزرگ، طراحی شده اند. دستگاه‌های ساب سنگ walk-behind توانایی برداشتن رنگ، اپوکسی، چسب کاشی با سرعت بالا دارند. این دستگاه‌ها نیز در ساختمان‌های مسکونی و تجاری بسیار پر‌کاربرد هستند.

  1. دستگاه‌های ساب سنگ Ride-on

دستگاه‌‌های ساب سنگ Ride-on اغلب در پاساژها و فروشگاه‌های بسیار بزرگ استفاده می‌شوند. این دستگاه که به صورت ماشینی است، باید توسط فردی هدایت شده و با حرکت دادن آن روی سطوح، لایه‌برداری به‌ راحتی انجام می‌شود. دستگاه‌‌های ساب سنگ Ride-on در مراکز تجاری، نمایشگاه‌ها و محیط‌های صنعتی یا مراکز خرید، استفاده می شوند. با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توان کف محیط را صاف و براق کرد.

نوعی دستگاه کفسابی و سنگ شویی

فروش دستگاه کفسابی پله

کفسابی پله برای رفع عیب و ترمیم سنگ آسیب دیده پله‌ها استفاده می‌شود؛ اگر سنگ پله‌ها کهنه شده یا خش شده باشند، با استفاده از کفسابی پله می‌توانید آن را مثل روز اول کنید. از دستگاه کفسابی پله برای از بین بردن پستی و بلندی سنگ پله استفاده خواهند کرد؛ همچنین برای براق کردن سنگ پله‌ها از کفسابی پله استفاده می‌کنند. شما می‌توانید دستگاه کفسابی پله با‌کیفیت و مناسب را از مراکز فروش این محصول خریداری کنید.

فروش لقمه ساب های کفسابی

فروش لقمه ساب‌های کفسابی در مراکز فروش انجام می‌شود که می‌توانید با توجه به نیاز خود آن‌ها را خریداری کنید.

فروش لقمه ساب الماس کفسابی

فروش لقمه ساب الماس کفسابی در فروشگاه‌های معتبر و شرکت‌های تولید‌کننده این محصول انجام می شود. شما می‌توانید به صورت آنلاین از طریق همین سایت این محصول را خریداری کنید.

دستگاه کفسابی

قیمت دستگاه کفسابی کارکرده

دستگاه‌های کفسابی پله، قیمت هم‌ سطح دستگاه‌های کفسابی سه فاز دارند. از نظر قیمت‌های قابل‌ قیاس با دستگاه‌های کفسابی تک فاز و سه فاز هستند. برای برخی از سنگ‌های پله از این دستگاه استفاده می‌شود. دستگاه‌های کفسابی پله، دارای تمام لقمه‌های کفسابی هستند. شما می توانید با خرید یک دستگاه کفساب کارکرده با یک تیر چند نشان بزنید؛ چون علاوه بر اینکه این دستگاه چند منظوره است، هزینه کم‌تری برای خرید آن پرداخت می‌کنید.

خریدار دستگاه های کفسابی

دستگاه کفسابی موزائیک

دستگاه کفسابی موزاییک لایه‌برداری 1 تا 4 میلی ‌متر را از انواع سطوح ساب می‌زند. در ادامه به معرفی انواع آن خواهیم پرداخت.

  • کفساب موزاییک دستی
  • کفساب موزاییک موتوری
  • کفساب موزاییک نفر

کفساب مزاییک دستی به دلیل طراحی کوچک و وزن کم آن، معمولاً در پروژه‌هایی که فضای کوچکی دارند، استفاده می‌شوند.
هدایت دستگاه کفسابی موزاییک موتوری (walk-behind) با استفاده از اپراتور صورت می‌گیرد و برای پروژه‌هایی که عملیات بزرگی طراحی شده‌اند.

دستگاه کفسابی ارزان

دستگاه کفسابی بتن

کفسابی بتن عبارت از عملیاتی است که لایه‌های اضافی را روی سطوح پاک می‌کند و موجب زیبا‌سازی و براق شدن سطوح بتنی می‌شود. در حال حاضر با پیشرفت علم و برای رفع ناهمواری‌های سطوح بتنی از دستگاه کفسابی بتنی استفاده می‌کنند. این دستگاه موجب رفع چرک و مواد اضافی روی سطح بتنی می‌شود.

سخن پایانی

در این مقاله ما به معرفی انواع دستگاه‌های کفسابی پرداختیم. همچنین به کارکرد و مزایای استفاده از آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم. در صورت وجود هر گونه پرسش، آن را با کارشناسان ما مطرح کنید.

[yasr_overall_rating]

پیمایش به بالا