خدمات کفسابی بتن

کفسابی بتن 09125878804

ممکن است که شما از کفسابی بتن اطلاعات کمی داشته باشید. البته حق دارید زیرا کفسابی بتن چند سالی است که در ایران رواج پیدا کرده است ولی توانسته است به سرعت در بین صاحب خانه ها و پیمانکاران جایگاه خاصی را به خود اختصاص بدهد. در این مقاله قصد دارم شما را با کفسابی بتن چیست؟ آشنا کنم تا نسبت به آن شناخت بیشتری پیدا کنید. تا اگر شما هم از آن خوشتان آمد برای کفسابی بتن اقدام نمایید.

بتن چیست؟

بتن مجموعه ای از مواد است که از سیمان، سنگدانه ها، مواد افزودنی و آب تشکیل شده است. ظاهر و خواص سطح بتن بسته به ماهیت این ترکیبات مختلف، متفاوت است. بتن در اشکال مختلف مانند گچ بتن یا رزین موجود است.

سنگسابی بتن

انواع بتن

بتن خام

این بتن شناخته شده ترین است و ترکیب آن از سیمان خاکستری، ماسه، سنگدانه های خرد شده و آب می باشد. برای اینکه از جذابیت و زیبایی آن لذت ببرید و ظاهری دانه دار به آن ببخشید، سطح زبر آن باید سمباده شود. می توان آن را جلا داد تا ظاهر ی زیبا به آن بدهد.

بتن غیرفعال و بتن شسته شده

این دو نوع بتن دانه ای و خشن به دلیل زیبایی، مقاومت در برابر عوامل جوی و بافت غیر لغزنده برای نمای بیرونی بسیار محبوب هستند. این عناصر که از همان عناصر بتن خام تشکیل شده اند، با آشکارسازی سنگدانه ها به دلیل حذف لایه سطحی ملات از بتن تازه با استفاده از آب پرفشار، با آن تفاوت دارند.

مطالب بیشتر :   کفسابی در پاکدشت تهران

بتن صاف

در حالی که بتن صاف، یک پوشش تزئینی محبوب برای فضای داخلی است، اما برای کاربردهای دیواری یا خارجی مناسب نیست. این بتن اغلب به عنوان روکش روی سطح بتن موجود استفاده می شود. یکنواخت هست و امکان افزودن رنگدانه ها برای دادن رنگ دلخواه و به دست آوردن بتن رنگی وجود دارد.

بتن صیقلی

الماس جلا داده شده، کف خانه شما را صاف و براق خواهد کرد. این روکش از نظر نگهداری مزایای زیادی دارد، پولیش باعث می‌شود که کف کمتر متخلخل شود و در نتیجه در برابر آن مقاوم‌تر شود.

مطالب پیشنهادی:کفسابی در تهران

کاربرد کفسابی بتن

ممکن است در ابتدا اکثر کف های بتن نیاز به کفسابی نداشته باشند اما با مرور زمان کف مکان هایی مانند کشتارگاه ها، کارگاه ها دچار آسیب، فرسودگی و… می شود. این آسیب ها و فرسودگی ها می تواند ناشی از برخورد قطعات به همدیگر باشد. یا اینکه با ریخته شدن رنگ، چربی در کارگاه ها باعث کثیفی کف آن می شود. این چربی ها ممکن است با هیچ مواد شوینده ای پاک نشود. شما می توانید با کفسابی بتن کف کارگاه خود را مانند روز اول کنید و بر زیبایی آن بیفزایید.

ساب بتن

خدمات کفسابی بتن

خدمات کفسابی بتن باعث افزایش طول عمر و دوام کف های بتن می شود و از ترک خوردن آن جلوگیری می کند. البته باعث پر شدن درزهای کف می شود و سطحی صاف و صیقلی ایجاد می کند.

کفسابی چگونه انجام می گیرد؟

کفسابی بتن توسط دستگاه های مخصوص کفسابی انجام می گیرد. استفاده از دستگاه کفسابی نیاز به آموزش دارد که باید توسط متخصصان آموزش دید تا در این زمینه مهارت و تجربه کافی را کسب کرد. اکثر متخصصان کفسابی را با آب انجام می دهند و آب را با فشار روی سطح می پاشند.

مطالب بیشتر :   خدمات کفسابی سنگ اسلب

مطالب پیشنهادی:کفسابی در کرج

مزایای کفسازی بتنی چیست؟

یکی از خصوصیات اصلی بتن مقاومت آن در برابر سایش است که حضور آن در بسیاری از اماکن صنعتی ثابت شده است. به نگهداری کمی نیاز دارد و درخشش روز اول خود را برای مدت طولانی حفظ می کند. بر خلاف تصور عمومی، بتن ضد آب نیست بلکه متخلخل است. بنابراین لازم است پس از نصب، آن را با یک درمان ضد آب محافظت کنید.

یکی دیگر از مزایای بتن زیبایی آن است. کفسابی بتنی علاوه بر مدرنیزه کردن خانه شما با دادن حسی به خانه، گزینه ایده آلی برای بزرگتر کردن فضای شماست.

خدمات کفسابی بتن

روش های مختلف بتن ریزی روی زمین چیست؟

بتن ریزی بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. ما اکیدا توصیه می کنیم که یک متخصص را برای انجام این کار استخدام کنید. اگر نیاز به کفسابی بتن دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده با ما در ارتباط باشید.

[yasr_overall_rating]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا