نانو شویی

نانو شویی نما ساختمان

نماشویی ساختمان به مجموعه اقداماتی گفته می شود که موجب از بین رفتن کلیه آلودگی ها و جرم های موجود از سطح نمای ساختمان می شود. در نماشویی ساختمان امروزه از روش ها و سیستم های مختلفی استفاده می گردد. این روش ها عبارتند از سند پلاست، واترجت،  اسید شویی، شستشو با مواد شوینده و نانو شوینده که به صورت های دستی و یا با پمپ فشار صورت می گیرد. در ادامه و در مقاله پیش رو در مورد یکی از این روش های شستشو یعنی نانو شویی نما ساختمان توضیحاتی خواهیم داد.

روش های مختلف شستشو نما

روش های مختلفی برای شستشو بکار برده می شود که بستگی به میزان آلودگی ها دارد. به عنوان مثال برای نماشویی ساختمان آجری از روش سند پلاست استفاده می شود و یا برای سطح کامپوزیتی و نمای شیشه ای از روش واتر جت استفاده می شود. نمی شود در سطوح نرم از سند پلاست استفاده نمود. همچنین تمامی روش ها در نماشویی ساختمان متفاوت می باشد.

نماشویی شیشه

انواع نماشویی ساختمان

نانو شویی نما ساختمان یکی از روش های مختلف نما شویی است. البته در ادامه به بررسی مهم ترین روش ها می پردازیم:

نماشویی با مواد شوینده

این روش نماشویی یکی از پرکاربردترین نیازمندی ها در صنف خدمات ساختمانی می باشد. نماشویی با طناب موجب زیباسازی نما و از بین بردن آلودگی ها می شود.

کامپوزیت و شیشه و سنگ های مختلف

از انواع نماهایی هستند که با آب شسته نمی شوند و بایستی حتما از کف و مواد شوینده ترکیبی استفاده می شود. یکی از بهترین و ساده ترین مواد شوینده جهت نمای کامپوزیت و شیشه ریکا می باشد که تمام جرم وآلودگی های موجود روی سطح ساختمان را از بین می برد. در ادامه به بررسی مفهوم نانو شویی نما ساختمان می پردازیم‌.

مطالب بیشتر :   براق کردن موزاییک و روش کفسابی

مطالب پیشنهادی:کفسابی در تهران

 

نانو شویی چیست؟

نانو یک مایع آبکی سفید رنگ می باشد که می توان برای شستشوی نما استفاده کرد. می توان نانو شویی نما ساختمان را برای ماندگاری به کار برد.

آیا استفاده از نانو خوب است؟نانو در مناطقی که شدت باران در سال زیاد می باشد توصیه می گردد. همچنین استفاده از نانو در مقابل دود و گرد و غبار نیز استقامت خوبی دارد. می توان در شهرهای تهران و کرج که دود  و گرد و غبار زیادی وجود دارد از آن استفاده کرد. در این حالت ها کارایی خوبی دارد.

مطالب پیشنهادی:قیمت کفسابی سنگ در تهران

نماشویی شیشه -نانوشویی

نانو شویی نما ساختمان

شستشوی نمای ساختمان با نانو یکی از روش های تمیزکاری است. این شیوه به علت گران بودن کاربرد کمتری دارد و بیشتر در ساختمان های لوکس در سطح تهران و کرج و دیگر شهر های بزرگ استفاده می گردد. خصوصا برای نمای آجری و سنگ های مرمر و گرانیت قابل استفاداه می باشد.

نانوی مخصوص شستشوی سنگ ها

از روش های نانو شویی نما ساختمان در تهران و کرج برای پاکیزگی و جرم گیری استفاده می شود. استفاده از از نانو شوینده برای نماهای سنگی مناسب می باشد. از نانو شوینده ها برای نماهای سنگی استفاده می شود که مدت طولانی شسته نشده اند و همچنین آلودگی های ترافیک و دود خودروها باعث چرب شدن و سیاه شدن سنگ ها می شود. استفاده از شوینده های نانو مفید خواهد بود. نانو شوینده مخصوص سنگ نما بدون آسیب به صیقل و صافی سنگ و همچنین بند کشی بین سنگ ها توانایی آن را دارند که سنگها را تمیز کنند. شوینده نانو مخصوص سنگ نما ساختمان ساخت کشور آلمان از دو قسمت تشکیل شده است. پس از اسپری نمودن و آغشته نمودن مواد با سنگ می توانید به راحتی با آب این آلودگی ها را از بین ببرید.

مطالب بیشتر :   کفسابی و سنگسابی سنگ خوی

مطالب پیشنهادی:کفسابی در کرج

 

هزینه و قیمت نانوشویی نما ساختمان در تهران و کرج

همان طور که اشاره کردیم، نانو شویی و سنگ سابی با روند ها و روش های مختلفی صورت می گیرد. در حقیقت به دلیل مدل های مختلفی که از سنگ ها موجود است، امکانات مختلفی برای این کار لازم است. از این رو قیمت و هزینه نماشویی ساختمان می تواند متفاوت باشد. برای استعلام قیمت و هزینه ها در تهران و کرج می توانید با متخصصان ما در ارتباط باشید.

نماشویی

سخن آخر

در این نوشته ما به بررسی نانو شویی نما ساختمان پرداختیم. امروزه مؤسسات و شرکت های زیادی در سطح تهران بزرگ و کرج و جود دارند که به کار شستشوی نمای ساختمان از هر نوع و جنس اشتغال دارند. نانو شویی نما ساختمان یکی از نمونه های آن می باشد. اگر تصمیم دارید که نمای ساختمان های خود را به این شرکت ها بسمارید دو نکته اساسی را مدنظر داشته باشید. اول این که تحقیقات کافی قبل انجام کار در مورد سابقه کاری شرکت انجام دهید تا نسبت به خدماتی که انجام می دهند مطمئن گردید.

نکته دوم این که به امکانات شرکت اعم از نماشویی بدون استفاده از داربست نیز توجه کنید. چرا که نصب داربست ممکن است برای دیگران ایجاد مزاحمت کند. بعضی از شرکت ها بدون استفاده از داربست و با کارگران و طناب مخصوص این کار را انجام می دهند. شرکت های مختلفی در سطح تهران بزرگ و کرج وجود دارند که این خدمات را به نحو احسنت انجام می دهند.

[yasr_overall_rating]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا