بهترین کفسابی سنگ اسلب

خدمات کفسابی سنگ اسلب

کفسابی سنگ اسلب یکی از روش های جدید در کفسابی می باشد. زمانی که کفسابی فوق تخصصی اسلب به بهترین صورت انجام می گیرد به نمای دورنی خانه شما زیبای، لوکس و مجلل می شود. در این مقاله می خواهیم ویژگی ها وکارکرد کفسابی فوق تخصصی اسلب را برای شما بیان کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خدمات کفسابی سنگ اسلب

کفسابی سنگ اسلب

سنگ اسلب به خاطر برش خاصی که دارد و همچنین کالیبراسیون بودن آن است که به آن الب یا ورقه می گویند. سنگ اسلب به روش خاصی بریده می شود که هم پرتی کمی دارد و هم ضخامت بین 2الی 3 سانتی متر داشته باشد. سنگ اسب یکی از زیباترین و لوکس ترین سنگ در نوع خود می باشد که صاحبان ساختمان های زیادی علاقمند به نصب این نوع سنگ در کف ساختمان خود می باشند. سنگ اسلب برای لابی هتل، نمایشگاه ها، ساختمان ها و فروشگاه ها مناسب می باشد. کفسابی سنگ اسلب با بقیه سنگ ها متفاوت می باشد که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

کفسابی انواع سنگ های اسلب نیاز به تجربه و مهارت تخصص بروز و لازم مخصوص نصبت به ساب زدن سنگ دارد با رعایت کردن اصول سنگسابی تمامی سطح سنگ کف درخشان و زیبا میشود و در غیر این صورت سطح شما براق و درخشان نمیشود که هیچ حتی باعث آسیب دیدن سطح سنگ میشود که شاید با عمل کفسابی هم شاید برطرف نشود لطفا در انتخاب مجموعه کفسابی قیمت کمتر را ملاک کار قرار ندهید قبل از سپردن پروژه به پیمانکاران اطاعات کافی از آن مجموعه داشته باشید.

مطالب بیشتر :   کفسابی در لواسان تهران

خدمات کفسابی سنگ اسلب

کاربرد سنگ اسلب

لابی هتل ها

فروشگاه ها

نمایشگاه ها

راهروها

دیواره های آسانسورها

سنگ های تزیئنی در پارکینگ ها

دیوار شومینه ها

دیواره های راهروها

و…..

 

کفسابی سنگ اسلب

کفسابی فوق تخصصی اسلب

کفسابی و سنگسابی سنگ اسلب نیاز به مهارت بالا و دقت زیادی دارد. برای این کار باید شخص کفسابی را انتخاب کنید که در این زمینه تجارب بالایی داشته باشد و نمونه های زیادی را کار کرده باشد. زیرا هر کسی نمی تواند برای این کار استخدام شود. برای کفسابی سنگ اسلب نیاز است که بندهای سنگ در هنگام اجرای کار خالی باشد و با چسبیدن چسب در قسمت بندها، از ورود کثیفی ها به داخل درزهای سنگ جلوگیری شود. در مرحله بعدی شخص کفساب نیاز به دقت بالایی دارد که این مرحله را به خوبی به اتمام رساند. در این مرحله ساب زنی سنگ شروع می شود که شخص کفساب با مهارت خود و همچنین دقتش می تواند آن را به خوبی پشت سر بگذارد.

مطالب پیشنهادی:کفسابی در تهران

سنگ سابی اسلب با رزین های ویژه

به خاطر حساس بودن سنگ اسلب و باز شدن سطوح سطحی سنگ، پس از انجام ساب زنی ، می بایست با لقمه و ابزارات مخصوصی، اسلب را انجام داد. شرکت ما ساب زنی اسلب را با شیارزنی و خدمات اپوکسی برای پر کردن درزها و رگه های روی سنگ ها انجام می دهد. اگر علاقمند به ساب زنی با این روش ها هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت برای شما اقدام کنیم.

مطالب بیشتر :   کفسابی در نظرآباد (کرج)

کفسابی سنگ اسلب

مراحل ساب زنی سنگ اسلب

برای انجام ساب زنی سنگ اسلب نیاز به مهارت بالا و دقت زیاد هست. در ادامه به توضیح مراحل ساب زنی خواهیم پرداخت.

مرحله ی اول

در اولین مرحله نیاز است که برای برطرف کردن پستی ها و بلندی های روی سنگ و همچنین در بندهای سنگ اقدام کرد و آن را صاف و تمیز کرد.

مرحله دوم

ایجاد شیارزنی و باز کردن بندهای سنگ می باشد. شیارزنی را می توان با دستگاه مخصوص کفسابی به نام کاتر شیارزن یا فرز انجام داد.

در مرحله سوم

نیاز است که اپوکسی و رنگ رزین ویژه سنگ اسلب که مطابق با رنگ آن است برای پر کردن بندهایی که باز شده است و همچنین برای رنگ کردن درزهای اسلب سفارش داد.

در مرحله چهارم

که مرحله اخر می باشد اضافه های رزین برداشته می شود و یک سطح صاف ایجاد می شود. برای براق کردن سنگ از لقمه های ایتالیایی استفاده می شود.

مطالب پیشنهادی:کفسابی در کرج

 

اگر می خواهید که از سنگ در مقابل کثیفی ها  و لکه ها محافظت کنید می توانید از کفساب بخواهید که از مواد نانو، ضد آب و مواد محافظ استفاده کرد تا علاوه بر تمیزی آن، بر زیبایی و لوکس بودن آن بیفزایید.

شرکت ما دارای بهترین ساب زن ها و کفساب ها می باشد که از مهارت و تجارب بالایی در این زمینه برخوردار هستند. شما می توانید برای کفسابی انواع سنگ های ساختمان خود به همکاران ما اعتماد کنید و از طریق راه های ارتباطی درج شده با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید. هدف ما رضایت خاطر شما می باشد.

[yasr_overall_rating]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا