شرکت شستن نمای ساختمان

شستشوی نمای سنگی ساختمان

شسنتشویی نمای ساختمان

شستشوی نمای سنگی ساختمان : چرا باید نمای ساختمان تمیز شود؟ همانند کفسابی و سنگ سابی موضوع زیبایی شناسی ابتدا به ذهن خطور می کند. به هر حال، یک ساختمان تمیز به سادگی بهتر از یک ساختمان کثیف به نظر می رسد. یک ساختمان تمیز جلوه ای مهمان نوازتر، چشم انداز املاک و مستغلات جذاب تری به عموم ارائه می دهد. درست همانطور که با ظاهری آراسته و مرتب جلوه می کنیم، یک ساختمان زمانی بهترین به نظر می رسد که عاری از کثیفی، آلاینده ها و لکه باشد که نمایان ترین و اغلب، آسیب پذیرترین قسمت آن، نمای آن است. البته همه نماهای ساختمان نیاز به مراقبت و توجه یکسان ندارند. موقعیت یک ساختمان، عملکرد، و شرایط جغرافیایی و جوی، همگی در تعیین سطح پاکسازی لازم برای دستیابی به ظاهر مطلوب نقش دارند

تمیز کردن نمای ساختمان

شستشوی نمای سنگیساختمان همیشه در منظر عمومی انجام می شود، به این معنی که کسب اطلاعات در مورد الزامات و مقررات که از مکان به مکان متفاوت است. تمیز کردن نمای ساختمان نیاز به مهارت و داشتن لوازم ایمنی لازم می باشد. برای این کار بهتر است با آموزش دیدن به این کار پرداخت. اگر جزء کسانی هستید که از ارتفاع می ترسید این شغل برای شما مناسب نمی باشد. زیرا گاهی اوقات برای تمیز کردن نمای ساختمان های چندین طبقه باید عمل کرد. بنابراین خوب است که با آگاهی بیشتری وارد این شغل شد. علاقه داشتن به این شغل یکی از عوامل رمز موفقیت می باشد.

مطالب بیشتر :   کفسابی در پاکدشت تهران

عوامل مهم برای شستشوی نمای سنگی ساختمان

از بلندترین آسمان خراش ها گرفته تا دفتر گوشه و منطقه انبار در مرکز شهر، عوامل استرس زا ناشی از نور خورشید، تغییر آب و هوا، آب، حرکت ساختمان و نشست و برخاست می توانند نماهای ساختمان را خراب کنند.

رطوبت عامل اصلی پوسیدگی سنگ تراشی است. هنگامی که رطوبت با نمک های محلول حاصل از آب باران آلوده یا گازهای جوی همراه شود، پوسیدگی تسریع می شود. هنگامی که نمک محلول در آب حل می شود، از طریق منافذ یا شکاف ها به عمق زیرلایه سنگ تراشی می رود. هنگامی که رطوبت تبخیر می شود، نمک دوباره متبلور می شود و فشارهای فوق العاده ای وارد می کند که سنگ تراشی را از داخل تجزیه می کند.

مطالب پیشنهادی:کفسابی در تهران

عکس از قبل و بعد نماشویی

 

تمیز کردن، نمای منافذ ساختمان را باز می کند و اجازه تعرق طبیعی رطوبت را می دهد. برای مثال، اگر یک پوشش ضد آب مانع از خروج آن شود، رطوبت محبوس شده در داخل دیوار بنایی در آنجا باقی می ماند. در این مورد، از آنجایی که رطوبت عامل اصلی پوسیدگی بنایی است، شستشوی نمای سنگی ساختمان که شامل حذف پوشش ضد آب می شود، ممکن است جزء کلیدی تلاش یک متخصص برای بازسازی ساختمان باشد. اگر برای تمیز کردن نمای ساختمان نیاز به متخصص دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده با ما تماس حاصل فرمایید

راه های شستشوی نمای ساختمان

 

شستشوی نمای سنگی ساختمان با آب گرم و بخار

نماها نقش اصلی در ساختمان ها دارند. اغلب نماها معمولا دارای سطوح بزرگ و پیچیده ای می باشند که از ماده های مختلفی ساخته شده اند . آلودگی که سال ها در معرض تأثیرات محیطی خارجی قرار می گیرد، می تواند به طرق مختلف ته نشین شود و هوازدگی را تسریع کند.

مطالب بیشتر :   کفسابی در پیروزی تهران

شستشوی نمای سنگی ساختمان با واشرهای فشار آب گرم

واشرهای فشار آب گرم به دلیل عملکرد تمیز کنندگی بالا به دلیل مصرف کم آب، ابزاری موثر و اقتصادی برای نظافت نما هستند. تریلرهای واشر فشار، تمیز کردن بیرونی ساختمان را آسان‌تر می‌کنند، زیرا در زمانی که شبکه برق یا آب در دسترس نیست، انعطاف‌پذیری ایجاد می‌کنند. مزایای دستگاه های فشار شوی آب گرم نسبت به دستگاه های تحت فشار آب سرد از دو جنبه استوار است.

واشرهای فشار آب گرم می توانند دمای آب را تا 310 درجه فارنهایت افزایش دهند. این امر باعث کاهش فشار کاری، زمان مورد نیاز و میزان استفاده از مواد شوینده می شود.

مطالب پیشنهادی:کفسابی در تهران

شستشوی نمای سنگی

مواد شوینده جهت شستشوی نمای سنگی ساختمان

شوینده های تمیز کننده که به صورت پشت سر هم با یک واشر حرفه ای فشار آب گرم کار می کنند، تمیز کردن سریع و موثر را امکان پذیر می کند.

[yasr_overall_rating]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا