خدمات نماشویی ساختمان

شستشوی شیشه نما ساختمان

شستشوی شیشه نما  : یکی از دشمنان اصلی سطوح بیرونی شیشه های ساختمان ها آلودگی است. آلودگی جوی مربوط به کیفیت هوا و منشا بیولوژیکی که مربوط به قارچ ها، باکتری ها و غیره است وجود دارد. اثرات مضر متعدد است و به ویژه می تواند رنگِ رنگ ها را تغییر دهد.

عوامل مهم در کثیفی و آلودگی شیشه های ساختمان

در مناطق شهری، عواقب آلودگی هوا با مجموع ذرات معلق در هوا بیشتر مشاهده می شود. این ذرات که از جمله وسایل نقلیه یا حتی فضاهای صنعتی می آیند، آثاری از رنگ های تیره یا سیاه بر شیشه های ساختمان می گذارند. رطوبت، فصول و گذشت زمان همگی از عوامل طبیعی و اضافی هستند که شیشه های نماها را کثیف می کنند. بنابراین نظافت برای حفظ ظاهر و جذابیت یک ساختمان ضروری است.

نماشویی آپارتمان

نکات مهم در مورد شستشوی شیشه نما ساختمان

برای نگهداری صحیح شیشه ها در ساختمان بهترین محصول آب زلال خواهد بود. شیشه های روکش دار نیاز به نگهداری خاصی دارند. از سوی دیگر، استفاده از سودا و اسید هیدروفلوئوریک برای تمیز کردن محصولات شیشه ای اکیدا ممنوع است، زیرا این محصولات باعث حملات شیمیایی برگشت ناپذیر می شوند.

 

مطالب پیشنهادی:کفسابی در کرج

 

نحوه تمیز کردن پنجره های بیرونی که به آنها دسترسی ندارید؟

شستشوی نما ساختمان که نمی توانید به آنها دسترسی پیدا کنید یک کار پیچیده است. یافتن بهترین راه برای اجرای کار، موفقیت آسانی نیست. شما باید ایمنی خود، ارتفاع پنجره ها و تجهیزات ویژه مورد نیاز را در نظر بگیرید. سپس باید چند چیز را برنامه ریزی کنید.

مطالب بیشتر :   شستشوی نمای سنگی ساختمان

ابتدا پیش بینی آب و هوا را در نظر بگیرید و یک روز مناسب را انتخاب کنید. اگر هوا خیلی گرم و آفتابی باشد، محلول تمیزکننده به سرعت روی شیشه خشک می شود. ممکن است لکه هایی از خود به جای بگذارد که ممکن است به دلیل انعکاس اشعه های شیشه از دست ندهید. هنگام تمیز کردن پنجره های بلند، آنقدر سریع نخواهید بود زیرا موانع بیشتری وجود دارد از جمله تجهیزات، ارتفاع، آگاهی از افتادن از نردبان و غیره. به همین دلیل بهتر است یک روز خنک تر و حتی ابری را انتخاب کنید که بتوانید زمان خود را به شستن پنجره ها اختصاص دهید.

خدمات نماشویی ساختمان

اولین کار شما این است که اطراف پنجره ها را پاکسازی کنید. در صورت وجود صفحه نمایش نصب شده، آنها را جدا جدا کرده و تمیز کنید. در صورت امکان، هر چیزی که ممکن است دسترسی شما را به قاب های پنجره مانند میله ها یا کرکره ها مسدود کند، حذف کنید. هر چیزی را که ممکن است آسیب ببیند مانند گلدان های گل، اسباب بازی های کودکان، مبلمان باغ، وسایل نقلیه و غیره جابه جا کنید. همچنین، از قبل برنامه‌ریزی کنید که کدام پنجره‌ها را تمیز می‌کنید و آیا از نردبان یا تیرک نصب استفاده می‌کنید. ببینید آیا می توان برخی از پنجره ها را جدا کرد تا بتوانید آنها را روی زمین بشویید تا کار را برای خود راحت تر کنید.

 

چگونه پنجره های طبقه بالا را بدون نردبان تمیز کنیم؟

روزی را بدون باران در پیش بینی و آفتاب زیاد انتخاب کنید. در حالت ایده آل، چند ابر در آسمان محیط مناسبی برای تمیز کردن پنجره ها خواهد بود. شما حداقل چند ساعت را در بیرون از منزل صرف خواهید کرد، پس عاقلانه انتخاب کنید که چه زمانی این کار را انجام دهید. همچنین آب و هوای مرطوب از خشک شدن طبیعی پنجره های تمیز شده جلوگیری می کند و ممکن است دوباره آنها را کثیف کند. هنگامی که روز را انتخاب کردید، تمام ابزارهای لازم را جمع آوری کنید، به بیرون بروید.

مطالب بیشتر :   رنگ آمیزی نمای ساختمان

نماشویی ساختمان اداری

اطراف پنجره ها را در فاصله نزدیک با جاروبرقی تمیز کنید و برای پنجره های بالاتر از جارو با دسته بلند استفاده کنید. قبل از شستشوی شیشه نما ساختمان با محلول، باید هر گونه تار عنکبوت و زباله را از بین ببرید

سرکه  سفید را با مایع شستشو در یک سطل پر از آب گرم اضافه کنید. واشر نواری را در سطل قرار دهید تا 1 تا 2 دقیقه خیس بخورد. محلول تمیز کننده را با آن به کل پنجره بمالید. تمام سطح را به خوبی تمیز کنید و سعی کنید به هر گوشه و کناری     برسید تا همه کثیفی ها از بین برود. واشر نواری را از گوشه پایین پنجره به سمت بالا حرکت دهید.

مطالب پیشنهادی:کفسابی در تهران

 

هنگامی که کل پنجره را با محلول تمیز کننده پوشانیدید، شستشوی نواری را با اسکاج تعویض کنید تا کف و هر گونه کثیفی و زباله از بین برود. گیره را در گوشه بالای پنجره قرار دهید و با ضربات یکنواخت آن را تا قاب پایین پایین بیاورید. هنگامی که اسکاج را به سمت پایین حرکت می دهید، یکنواخت فشار وارد کنید. آن را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید. تا زمانی که اثری از آب از بین برود از اسکاج استفاده کنید.

برای حذف آب اضافی از قاب ها از یک واشر نوار خشک دیگر استفاده کنید. به این ترتیب هیچ لکه آب کثیفی روی سطح باقی نمی ماند.

ما در ایران لند در تلاشیم تا با ارائه ی خدمات کفسابی و سنگ سابی و شستشوی شیشه نما و … به صورت کاملا تضمینی خدماتمان را روز افزون برای  مردم ارائه دهیم در صورت تماس با تیم کفسابی ما می توانید با شماره های درج شده در هدر یا به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید

[yasr_overall_rating]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا